Tjenare,
Vår xbox 360 har börjat hänga sig lite titt som tätt. Det är ingen som helst logik i det, ibland kan man spela 4 timmar utan ett enda fel. Sen ibland så hänger den sig typ var tionde minut.
Man spelar spelen, sen hör man ett missljud och bilden stannar upp helt. Man får starta om xboxen.
Jag har kollat runt lite på webben men hittar inget som jag tycker stämmer in exakt på vårt fel. Eftersom det inte blivit värre (ingen ROD) trots att det här felet har varit från och till nu i tre veckor ungefär.
Jag funderar på vad det kan vara. Läsaren trodde jag först.. Men sen har det även hänt när vi kört dashboard bara. Så nu tror jag hårddisken... vad tror ni?
Är detta troligt? Vad kan jag göra själv?
Kan man på något sätt göra underhåll på hårddisken?
Jag kan alltid lämna in den till butiken som flashade den, men vill gärna ha lite koll själv först...
Bör tillägga att jag laddat ner samtliga uppdateringar från MS, vilket jag läste att det kunde ställa till det någonstans? Kan det vara så?
Sen har det väl även dykt upp en ny FW har jag sett, finns det chans att denna löser mitt problem tro?
Kom gärna med tips och råd. Jag tycker liksom inte att det verkar vara så allvarligt eftersom den stundtals funkar felfritt...
/Freddyman
Bookmarks