Min handkontroll har börjat bete sig konstigt. Gubben i spelet fortsätter att gå åt sidan, fastän jag inte rör spaken, batteriet vill inte laddas och ibland funkar inte spaken över huvudtaget. Så jag undrar hur länge man har garanti på den.
Min handkontroll har börjat bete sig konstigt. Gubben i spelet fortsätter att gå åt sidan, fastän jag inte rör spaken, batteriet vill inte laddas och ibland funkar inte spaken över huvudtaget. Så jag undrar hur länge man har garanti på den.
Handkontrollen till xbox 360 har inte laddningsbart batteri som standard, menar du att du även har ett play and charge kit?
Ring microsoft support 020 79 11 33
Handkontroller är slitdelar på konsollerna, det går att döda en handkontroll rätt fort med vissa typer av spel t.ex. sportspel som går ut på att man springer fortare ju mer man misshandlar knapparna på kontrollen (vet inte om det finns sådana moment i xbox360-spel, men på den gamla goda tiden var det mycket vanligt...)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
jupp, har ett sådant kit. ringer sen när jag har tid, tack för svaret
Bookmarks