Ps3 PRO. FÖRSTA FUNGERANDE CHIPPET TILL PS3
Skynda fynda, dessa kommer i en begränsad upplaga o finns bara hos oss idag!
http://www.psxcare.com/product.php?xProd=994&xSec=78
Ps3 PRO. FÖRSTA FUNGERANDE CHIPPET TILL PS3
Skynda fynda, dessa kommer i en begränsad upplaga o finns bara hos oss idag!
http://www.psxcare.com/product.php?xProd=994&xSec=78
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Hahaha ... Jag hickade då till när jag såg ditt inlägg ..
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Varför kostar det skjortan??
för att vi skrattade ? puss
http://ps3modchip.istheshit.net/
Last edited by psytroll; 2009-04-01 at 19:21.
Oj har du så dyra skjortor så har du nog råd att modda din Ps3 o gå med bar överkropp
Ps3an är inte direkt enkel att modda och kretsarna är Snordyra o jätteavancerade, Det är samma typ av kretsar som sitter i rymdsonder som N.A.S.A skickar upp i omloppsbana seddu.
Det kostar att ligga på topp.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Det är alltid nån som ska gå på det ... Här i Skellefteå stog det i tidningen att det skulle förbjudas med snus på torget och det skulle finnas "Speciella" ordningsvakter som skulle gå och kolla folk i mun ... Sen skulle dom även ha tillgång till en special dresserad hund som kunde lukta till sig snus ... Det som är så skrämmande när man läser kommentarerna om artikeln är att det fanns så många som tog det på allvar att man nästan vart rädd .. Ojfaen!! Har jag passerat 1000 inlägg nu ... Jag som skulle skriva mina memoarer som det 1000:nde inlägget ...
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Några speciela funktioner i chippet?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
/ Pendragon
Bookmarks