Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Cutting the Track??

Registrerade
    Feb 2002
    Från
    Gve
    Respekt
    0

Post Cutting the Track??

Undra bara om det är nån som vet vad det är bra för?? Det står iaf "enables the NEO4 to completely take over the BIOS functions of the PS2"...Är det nån som vet om man ska "Cut the track"???

Registrerade
    Feb 2002
    Från
    Gve
    Respekt
    0

Jo, och förresten punkt 36 på V4 modellen ska vara en +5v...var ska den sitta? Min anvisning visar väldigt dåligt på den=( Ska den sitta på en sån där "30" pryl?? det finns några 30 o några 50, vad det nu är?? TAcksam för svar...

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Du måste kapa banan, annars fungerar inte chipet.

Om du är osäker på punkt 36 kan du ju alltid mäta dig fram till en stabil +5V.

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Feb 2002
    Från
    Gve
    Respekt
    0

Det var 5v på 36:an...jag kapade tracken...nu e det så att cd släden för ett oväsen? som om den hade suttit fast, det går inte heller att trycka ut den? Hojja va less man blir, orkar inte vänta=(

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner