Såg när jag satte på konsollen idag 3/4 att det kommit en ny xbox-live uppdatering, vågar jag uppdatera, nån som vet vad uppdateringen handlar om?
Tack på förhand
Såg när jag satte på konsollen idag 3/4 att det kommit en ny xbox-live uppdatering, vågar jag uppdatera, nån som vet vad uppdateringen handlar om?
Tack på förhand
nästa gång kan du väl söka lite på forumet?! finns mängder med trådar om detta, och mängder med folk som frågat... visserligen inte om just den här uppdateringen, men alla uppdateringarna som kommer via live när man startar boxen kör man bara in! det är ingen fara... det handlar om buggfixar i dashboarden eller något sådant förmodligen, eller stöd för nya spel tekniker eller något... ingen som helst fara att uppdatera!
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Hoppsan sorry, sökte men hittade bara såna som rör spel, dvs. om man startar ett spel o uppdateringen kommer, då detta bara var på själva Live så blev jag lite paranoid, men tack!
jag har uppdaterad, inga problem, ingen rrod och kör på gammal maskin, men sköter den.
Bookmarks