Ja, 3 gånger, ja jag har provat att byta USB-port och MicroSD kortet sitter i ordentligt. Men jag ska testa att byta dator sen när min är färdig.
Ja, 3 gånger, ja jag har provat att byta USB-port och MicroSD kortet sitter i ordentligt. Men jag ska testa att byta dator sen när min är färdig.
Har du många USB saker inkopplade till datorn på en o samma port utan en USB hubb som är strömförsöjd av extern nätdel kan lätt strömmen ta slut.
Sen kan det ju vara "minneskortsläsaren" som inte fungerar
Har du vägarna förbi oss så kika gärna förbi så byter vi den o mdet visar sig vara den som falierar
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Jag testade nu med min nya dator men fortfarande samma problem, blir lite svårt att ha vägarna förbi eftersom jag bor i Luleå
Men jag förstår inte vad felet är
Förmodligen är det något fel på MicroSD kortläsaren, har du en annan du kan testa?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
nää, jag har bara en.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Minneskortet köpte jag på On/off.. tror ni att det är minneskortet det är fel på eller usb-läsaren? allt utom minneskortet köpte jag här däremot
Du har fortfarande inte svarat på min fråga, har du köpt Flashkortet ( den som ser ut som en spelkasett ) av oss ?
Isf vad har du för ordernummer ( det kan du maila in o säga att du pratat med mig här ) så skickar vi ut en ny USB läsare för Micro SD kort åt dig.
Fungerar det inte därefter så är det nog minneskortet.
/ Pendragon
ja, kortläsaren och det har jag köpt här. då skickar jag ett mail, letar upp nån adress
/ Pendragon
jag har skickat ett mail nu med ordernummer
Hej, jag får inte mitt acekard att funka. Har till och med kört uppdateringen flera ggr. Men den fortsätter att stänga ner när jag klickar på flashkortet. Jag har laddat upp uppgraderingen via min gamla ds. Jag har försökt flera ggr... Det jag har noterat är att det i min gamla ds inte anges Alex Rider - Stormbreaker på acekortikonen.... Min dsi är bara några veckor gammal och innehåller programvaran 1.4.1e. Känns som om jag försökt det mesta... håller på ge upp.... har ni några tips???? tusen tack på förhand
Bookmarks