Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12
Visar resultat 31 till 42 av 42

Diskussion: Acekard 2i - Guide & Firmware

  1. #31
    Registrerade
    Jul 2010
    Inlägg
    9
    Respekt
    0
    Ja, 3 gånger, ja jag har provat att byta USB-port och MicroSD kortet sitter i ordentligt. Men jag ska testa att byta dator sen när min är färdig.

  2. #32
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av theycallmenea Visa Inlägg
    Ja, 3 gånger, ja jag har provat att byta USB-port och MicroSD kortet sitter i ordentligt. Men jag ska testa att byta dator sen när min är färdig.
    Har du många USB saker inkopplade till datorn på en o samma port utan en USB hubb som är strömförsöjd av extern nätdel kan lätt strömmen ta slut.
    Sen kan det ju vara "minneskortsläsaren" som inte fungerar
    Har du vägarna förbi oss så kika gärna förbi så byter vi den o mdet visar sig vara den som falierar
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  3. #33
    Registrerade
    Jul 2010
    Inlägg
    9
    Respekt
    0
    Jag testade nu med min nya dator men fortfarande samma problem, blir lite svårt att ha vägarna förbi eftersom jag bor i Luleå

    Men jag förstår inte vad felet är

  4. #34
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Förmodligen är det något fel på MicroSD kortläsaren, har du en annan du kan testa?
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #35
    Registrerade
    Jul 2010
    Inlägg
    9
    Respekt
    0
    nää, jag har bara en.

  6. #36
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av theycallmenea Visa Inlägg
    nää, jag har bara en.
    Har du köpt kortet av oss ?
    Isf maila in ditt kund o ordernummer till oss så skickar vi ut en ny läsare gratis
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  7. #37
    Registrerade
    Jul 2010
    Inlägg
    9
    Respekt
    0
    Minneskortet köpte jag på On/off.. tror ni att det är minneskortet det är fel på eller usb-läsaren? allt utom minneskortet köpte jag här däremot

  8. #38
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Du har fortfarande inte svarat på min fråga, har du köpt Flashkortet ( den som ser ut som en spelkasett ) av oss ?
    Isf vad har du för ordernummer ( det kan du maila in o säga att du pratat med mig här ) så skickar vi ut en ny USB läsare för Micro SD kort åt dig.

    Fungerar det inte därefter så är det nog minneskortet.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  9. #39
    Registrerade
    Jul 2010
    Inlägg
    9
    Respekt
    0
    ja, kortläsaren och det har jag köpt här. då skickar jag ett mail, letar upp nån adress

  10. #40
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av theycallmenea Visa Inlägg
    ja, kortläsaren och det har jag köpt här. då skickar jag ett mail, letar upp nån adress
    Det enda vi behöver är ditt ordernummer om du beställt kortet via postorder, om du handlat i butik behöver vi kvittonummer ( inte kundnummer ) samt en adress och telenummer per mail som fins på vår hemsidas första sida under kontakta oss

    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  11. #41
    Registrerade
    Jul 2010
    Inlägg
    9
    Respekt
    0
    jag har skickat ett mail nu med ordernummer

  12. #42
    Registrerade
    Dec 2010
    Inlägg
    1
    Respekt
    0
    Hej, jag får inte mitt acekard att funka. Har till och med kört uppdateringen flera ggr. Men den fortsätter att stänga ner när jag klickar på flashkortet. Jag har laddat upp uppgraderingen via min gamla ds. Jag har försökt flera ggr... Det jag har noterat är att det i min gamla ds inte anges Alex Rider - Stormbreaker på acekortikonen.... Min dsi är bara några veckor gammal och innehåller programvaran 1.4.1e. Känns som om jag försökt det mesta... håller på ge upp.... har ni några tips???? tusen tack på förhand

Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande diskussioner

  1. Wii Firmware update
    By wsod in forum Nintendo WII - Wiikey och Wiikey 2
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2010-03-19, 16:01
  2. Inlägg: 95
    Senaste inlägg: 2010-01-10, 11:00
  3. Guide: Nergradera från 3.4 till 3.2
    By joabor in forum Nintendo WII - Klistrade trådar och guider
    Inlägg: 23
    Senaste inlägg: 2009-10-21, 09:46
  4. Flasha en redan flashad firmware
    By MoFa in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2008-02-10, 21:52
  5. Xtreme Samsung firmware version 2.0
    By Hansi in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2006-07-16, 12:16

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •