Visar resultat 1 till 13 av 13

Diskussion: lite-on updatering på video

  1. #1
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    89
    Respekt
    0

    lite-on updatering på video

    hur man uppdaterar lite-on från 1.5 till 1.5.1 med jungleflasher
    Flash video

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Den där guiden är kass, hur många tror du har alla sina filer om dom bestämmer sig för att göra detta själv hemma? och bilden är extremt liten... går knappt att se vad som händer och sker...

    *edit:*
    vill gärna veta varför du skapade en ny tråd för det också... istället för att bara lägga in det i den befintliga tråden??
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    89
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Den där guiden är kass, hur många tror du har alla sina filer om dom bestämmer sig för att göra detta själv hemma? och bilden är extremt liten... går knappt att se vad som händer och sker...

    *edit:*
    vill gärna veta varför du skapade en ny tråd för det också... istället för att bara lägga in det i den befintliga tråden??
    du kan klicka på HD på youtube så sår du exakt vad som sker
    även om denna guide är kass så är den för dem som har sina filer
    varför skulle ingen göra hemma det är väl det dem gör nu oftast
    det har du väl märkt eftersom det går så dåligt för er
    inte konstigt att du bedömmer negativt direkt förväntade mig det utav
    psxcare,s anställda denhär guiden är kanske kass för dig men för andra
    kan den vara värd GULD så låt andra bedömma

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av jungleflash Visa Inlägg
    du kan klicka på HD på youtube så sår du exakt vad som sker
    även om denna guide är kass så är den för dem som har sina filer
    varför skulle ingen göra hemma det är väl det dem gör nu oftast
    det har du väl märkt eftersom det går så dåligt för er
    inte konstigt att du bedömmer negativt direkt förväntade mig det utav
    psxcare,s anställda denhär guiden är kanske kass för dig men för andra
    kan den vara värd GULD så låt andra bedömma
    Det går inte dåligt för att folk gör hemma, utan den här tiden på året brukar det bli lite låg säsong på sådant här som vi gör, jag personligen har gjort över 500 boxar sedan december... så dom 500 har INTE sina orginal filer
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #5
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    89
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Det går inte dåligt för att folk gör hemma, utan den här tiden på året brukar det bli lite låg säsong på sådant här som vi gör, jag personligen har gjort över 500 boxar sedan december... så dom 500 har INTE sina orginal filer
    ok då borde du och psxcare tacka mig för videon eftersom alla dem som har flashat hos er kommer att komma tillbaka efter att dem ser denna video
    tycker bara synd om dem att dem ska behöva betala igen

  6. #6
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    Vad är det för sandlåde-nivå här på forumet när vi ska kasta bajs på butiken som äger och driver forumet?

    Vill man "göra hemma" så tror jag inte att man tittar på en video i villket fall som helst. Det gjorde iaf inte jag när jag lärde mig...
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  7. #7
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    89
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Blixten100 Visa Inlägg
    Vad är det för sandlåde-nivå här på forumet när vi ska kasta bajs på butiken som äger och driver forumet?

    Vill man "göra hemma" så tror jag inte att man tittar på en video i villket fall som helst. Det gjorde iaf inte jag när jag lärde mig...
    videon är till att hjälpa till att du inte har tittat på video kan bero på att den kanske inte fanns video då men nu finns den så du kan oxå titta och lära dig
    en annan sak det förvånar inte mig att det är bara ni som skriver till denna
    tråd om ni fattar vad jag menar det gör ni säkert

  8. #8
    Registrerade
    Jul 2008
    Inlägg
    104
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av jungleflash Visa Inlägg
    videon är till att hjälpa till att du inte har tittat på video kan bero på att den kanske inte fanns video då men nu finns den så du kan oxå titta och lära dig
    en annan sak det förvånar inte mig att det är bara ni som skriver till denna
    tråd om ni fattar vad jag menar det gör ni säkert
    Va Fan, solsting eller? Vad skulle Folk lära sig på detta menar du? från 1.5 <-> 1.51 är gjort på 10 minuter

  9. #9
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av jungleflash Visa Inlägg
    videon är till att hjälpa till att du inte har tittat på video kan bero på att den kanske inte fanns video då men nu finns den så du kan oxå titta och lära dig
    en annan sak det förvånar inte mig att det är bara ni som skriver till denna
    tråd om ni fattar vad jag menar det gör ni säkert
    Tanken var god ialf ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  10. #10
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av jungleflash Visa Inlägg
    videon är till att hjälpa till att du inte har tittat på video kan bero på att den kanske inte fanns video då men nu finns den så du kan oxå titta och lära dig
    en annan sak det förvånar inte mig att det är bara ni som skriver till denna
    tråd om ni fattar vad jag menar det gör ni säkert
    punkt (.) och komma (,) i texten vore inte fel, texten är tyvärr inte läsvänlig nu.

  11. #11
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    punkt (.) och komma (,) i texten vore inte fel, texten är tyvärr inte läsvänlig nu.
    Jo det var inte världens läsvänligaste text ... Söker fortfarande översättare så man kan få det tolkat ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  12. #12
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    89
    Respekt
    0
    swizzy har du hittat HD knappen på youtube om inte kan ta screencapture åt dig

  13. #13
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av jungleflash Visa Inlägg
    swizzy har du hittat HD knappen på youtube om inte kan ta screencapture åt dig
    tror du jag verkligen behöver se videon? jag vet redan hur man ska göra, ville bara kolla på hur bra den verkligen är, videon alltså... för att kunna ge omdöme så att andra vet hur pass bra jag tycker den är...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

  1. flasha lite on med Xtractor Pro + Spear
    By palten2000 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 34
    Senaste inlägg: 2009-03-02, 19:41
  2. DMS4 SE LITE i V16 ?
    By stupid in forum DMS3, DMS4 lite, DMS4 PRO
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2009-01-05, 16:29
  3. Bild förskjuts uppåt och lite åt vänster
    By Cidane in forum Matrix Infinity
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2008-09-28, 00:54
  4. Problem med DS Lite
    By Mikolan in forum Nintendo DS
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-08-12, 11:45
  5. Jag behöver lite info om M3 lite perfect.
    By Endorphin in forum Nintendo DS - M3, R4 och G6 Flashkassetter
    Inlägg: 11
    Senaste inlägg: 2007-07-12, 19:48

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •