hur man uppdaterar lite-on från 1.5 till 1.5.1 med jungleflasher
Flash video
hur man uppdaterar lite-on från 1.5 till 1.5.1 med jungleflasher
Flash video
Den där guiden är kass, hur många tror du har alla sina filer om dom bestämmer sig för att göra detta själv hemma? och bilden är extremt liten... går knappt att se vad som händer och sker...
*edit:*
vill gärna veta varför du skapade en ny tråd för det också... istället för att bara lägga in det i den befintliga tråden??
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
du kan klicka på HD på youtube så sår du exakt vad som sker
även om denna guide är kass så är den för dem som har sina filer
varför skulle ingen göra hemma det är väl det dem gör nu oftast
det har du väl märkt eftersom det går så dåligt för er
inte konstigt att du bedömmer negativt direkt förväntade mig det utav
psxcare,s anställda denhär guiden är kanske kass för dig men för andra
kan den vara värd GULD så låt andra bedömma
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Vad är det för sandlåde-nivå här på forumet när vi ska kasta bajs på butiken som äger och driver forumet?
Vill man "göra hemma" så tror jag inte att man tittar på en video i villket fall som helst. Det gjorde iaf inte jag när jag lärde mig...
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
videon är till att hjälpa till att du inte har tittat på video kan bero på att den kanske inte fanns video då men nu finns den så du kan oxå titta och lära dig
en annan sak det förvånar inte mig att det är bara ni som skriver till denna
tråd om ni fattar vad jag menar det gör ni säkert
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
swizzy har du hittat HD knappen på youtube om inte kan ta screencapture åt dig
Google is your friend!
Bookmarks