Hej!
Jag hade tänkt inhandla Verbatim DVD skivor(25 pack) men har blivit tippsad om Aretha ritek som ska vara ett bra budget val? Vad säger ni?
Var köper man dessa Aretha ritek ?
MVH
SnowJim
Hej!
Jag hade tänkt inhandla Verbatim DVD skivor(25 pack) men har blivit tippsad om Aretha ritek som ska vara ett bra budget val? Vad säger ni?
Var köper man dessa Aretha ritek ?
MVH
SnowJim
Nej . Dålig media(skivor) försämrar lasern i din dvd-spelare så köp kvalitets media som Verbatim
Så Aretha ritek anses vara "dålig media" även om det fungerar ?
Japp.. Men vet ej vilka läsare Aretha ritek skivorna funkar på , Men köp Verbatim skivor
Jo de hade jag gärna gjort men det verkar inte så lätt att få tag på just Verbatim skivorna för rimligt pris. Men jag får leta lite mer.
Om du lägger till min msn så kan jag ge dig bra priser och hemsidor
MAIL : hif-ultra94(@)hotmail(.)com
Skriv in "verbatim dvd+r dl 8,5gb 8x" utan citattecken i prisjakt. se och du kommer få en massa bra priser.
Rimliga priser, Det är väll bättre att lägga 50 spänn än 650 eller hur
Snålvattnet rinner på vissa ibland, hoppas det inte krotsluter saker bara.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Den måste arbeta hårdare för att läsa skivorna, vilket gör att den sliter mer på linsen som gör att den inte kan läsa lika bra...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Det tråden började med var en fråga om Ritek skivorna var något att ha ... Är själv inbiten Verbstim användare sen flera år sen av ren gammal vana, men jag har köpt ett par Ritek några ggr och dom funkade väldigt bra om inte lika bra som Verbatim ... Nu är det ju fler faktorer än bara mediet som avgör hur bra skivorna läser men jag var inte det minsta besviken
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Bookmarks