Har en PSP Phat och tyvärr endast konsollen ... Kan jag slänga in en annons här på forumet???
Har en PSP Phat och tyvärr endast konsollen ... Kan jag slänga in en annons här på forumet???
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
http://forum.psxcare.com/support/forumdisplay.php?f=42
Hur mycket ska du ha för den? Skick?
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Säljer en PSP Phat med CFW
Ingår:
1 gb minneskort
Costum Firmware 5.00 M33-6 inlagt på pspt
Volume control och byt låt saken man får med i Value pack
OBS! Lite små repor endast...
PRIS: 1700 kr
MAIL: hif-ultra94(@)hotmail(.)com
Last edited by allewii; 2009-04-26 at 01:01.
haha:P man får med två filmer....
Bookmarks