Tjena. Jag tänkte köpa ett PS2 Slim och sen chippa det.
Är det Modbo som gäller?
Om jag vill ha HDD till en slim, vad behöver jag skaffa då?
Tjena. Jag tänkte köpa ett PS2 Slim och sen chippa det.
Är det Modbo som gäller?
Om jag vill ha HDD till en slim, vad behöver jag skaffa då?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Bra tips. Ska jag även se till att det finns ström i vägguttagen och att jag har en TV till PS2:an?
Klart du ska har hört att det typ inte går att få tag på en hårddisk til Playstation 2 längre, har för mig det enbart gick med vanliga PS2 också nu när jag tänker efter... men du kanske ska köra på en extern?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Den officiella hårddisken från Sony går nog inte att få tag på, som du säger.
I min gamla "feta" PS2 hade jag en vanlig IDE-disk. Jag har hört talas om HDCombo och sånt till PS2 Slim, men jag har ingen aning om vad som är bäst nu för tiden, om det ens finns något.
Det har inte jag heller om jag ska vara ärlig jag vet jääääätte mycket om 360 och lite grann om PS2, Wii och sådant... men väldigt lite i jämförelse med 360
Google is your friend!
Bookmarks