Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Release lista scene

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    25

Release lista scene

Finns det nån bra ställe för att kolla scene releaser??? Nåt liknande gamla isonews och nforce ... Har lovat en bekant att kirra några xbox360 lir åt honom och han efterlyste en lista att gå efter ... Jag kan ju inte precis ge honom tillgång till nån prebot eller liknande så något som är lättare tillgängligt vore lämpligt för honom ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Tyvär så tittar jag inte så mycket på sådana listor, jag brukar använda mig av http://www.vgreleases.com/xbox360/ när jag vill ta reda på när ett xbox 360 spel beräknas komma (mestadels för att se när det kan bli verifierat) och jag kollar rätt ofta på TL's browse lista för att se när det finns spel att ladda hem
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

1. Lista över spel med third wave
    By Grimmy in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2009-03-24, 11:34
  2. Scene it box office
    By mickys in forum XBOX 360 Spelsnack
    Senaste inlägg: 2008-11-24, 21:12
  3. Hur bränna .360 filer (gammal release)
    By Mackieman in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-11-10, 21:52
  4. VAD6038+Halo3-CCCLX release = BAN?
    By CorelBlue in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-05-13, 11:10

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner