Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Xim2 nån?

Registrerade
    Nov 2008
    Respekt
    16

Xim2 nån?

Nån som har testat xim2? verkar helt perfekt å spela med! jämnfört med xfps , dock kostar det endel.

http://xim360.com/

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Installationen av det där verkar rätt krånglig, jääääätte många kablar du ska löda dit
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Registrerade
    Nov 2008
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Installationen av det där verkar rätt krånglig, jääääätte många kablar du ska löda dit
    hm.. nej vad jag vet så får du den färdig byggd =) "XIM360 (XIM 2) *PREBUILT* Plug and Play *Now Shipping*"

Dock kostar den 1.3 tusen + 300 kr frakt = dyrt imo.

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    jag tittade här: http://xim360.com/xim2/XIM2InstallGuide.pdf det står också att den fortfarande är under utveckling... det kanske bara är hemsidan som är det, ingen aning... men hur som helst... så kollade jag på guiden ovan^ där är det extremt många kablar som går
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Registrerade
    Nov 2008
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    jag tittade här: http://xim360.com/xim2/XIM2InstallGuide.pdf det står också att den fortfarande är under utveckling... det kanske bara är hemsidan som är det, ingen aning... men hur som helst... så kollade jag på guiden ovan^ där är det extremt många kablar som går
    det är bara sidan som är från 2008, man får den färdig byggd med en kontroll :P

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Jobbigt när man råkar ha en Handkontroll med nyare revision moderkort som det kittet inte passar alls på
    Har två Rapid Fire kit här på mitt bord en kund köpte som inte fungerar alls på nyare moderkort av trådlösa handkontroller.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

1. flatmii- nån som provat?
    By bolets in forum Nintendo WII - Allmänt
    Senaste inlägg: 2009-03-28, 22:21
  2. Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2009-01-19, 15:03
  3. Nån som vet hur man fixar 80410A0B?
    By cripa128 in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2008-11-03, 10:54
  4. SSBB med 3.1E nån?
    By Zido in forum Nintendo WII - Wiikey och Wiikey 2
    Senaste inlägg: 2008-04-15, 23:11