Jag hade hört av en vän att man skulle kunna plocka ur sin hårddisk i sin 360 och peta in den i en annan xbox360 om man vill typ fortsätta med sitt spel hos en polare...
JO TJENA!...
gick juh "bra" förutom att det stog "unusable save" på allt "gammalt" jag hade sparat på min konsoll när jag försökte få fram det i hans maskin med min hd i, (och tvärtom på de saves jag gjort hos honom när jag petade tillbaka hdn i min konsoll..)
---> Sen när jag kom hem och pillade tillbaka hårddisken i min konsoll blev kaosen total !!!! <---
alla mina downloads som expansions och addons till spel blev oanvändbart(spelen gick inte ens att spela, det stog bara att man skulle ladda ned addonsen igen för att rätta till problemet),
på alla arcades som bla Castle Crashers stog det att jag måste ladda ned dem igen för att de skulle funka (jag fick inte ens expansionen att funka alls efter ny download)
och alla uppdateringar och downloads jag tagit ned hos honom funkade inte och allt måste tankas ned igen för att fungera....
(alla save-filer på arcades nollades dessutom efter att jag tankat ned dem igen)
(visserligen var det gratis eftersom jag tankat dem på mitt konto hos honom men endå...)
så med andra ord:
plocka inte hård-diskar mellan olika konsoller !
! det funkar inte !
dessutom började mitt silverkonto att tjata om att jag måste skapa ett nytt konto för att logga in...(gick visserligen att bara plocka ned alla uppdates och addons endå men inte att logga på min profil online lixom, jag har inte löst detta än)
vet inte om det kan ha att göra med att min konsoll är fetgammal, typ den första konsollen som kom, och hans konsoll är splitterny men båda maskinerna har ju alla de senaste och nyaste uppdateringarna mm men sjukt är det hur som helst....
Bookmarks