Har inte haft någon 360 på nåt år.... nu har jag skaffat en ny med 1.51.
Hittar ingen som säljer x2,4 längre. Är det x8 som gäller nu?
Eller finns det x2,4 fortfarande? (Var?)
GroGGen
Har inte haft någon 360 på nåt år.... nu har jag skaffat en ny med 1.51.
Hittar ingen som säljer x2,4 längre. Är det x8 som gäller nu?
Eller finns det x2,4 fortfarande? (Var?)
GroGGen
360 Slim 250GB ej fipplad med, Wii +Wode, Monster-PC, GameCube Orig, PS3 PAL 80....
Det finns både 2.4X och 8X att köpa på psxcare
aha....
Men funkar x8 lika stabilt som x2,4?
360 Slim 250GB ej fipplad med, Wii +Wode, Monster-PC, GameCube Orig, PS3 PAL 80....
ja det gör dom. det går att bränna som minst 4x med min brännare tror jag. men jag har aldrig haft ett läs fel på ca 75 skivor
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
jag bränner mina 8x i 4x och samtliga fungerar kanon.
Stämmer
Många skivor med 2.4x klarar högre hastighet, anledningen till att de är märkta 2,4x är för att 8x DVD+R DL brännare inte fans då dessa tillverkases.
Dock kan vissa märken o batchar skilja.
Säkrast är att bränna efter den hastighet som skivorna är Certifierade för
2,4x i 2,4x & 8x i 8x etc.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
En får tacke!
Verbatim 2.4x går bra att bränna i 6x med en modern brännare. Kör den hastighet som ger dig bäst resultat, och det behöver inte bli bättre bara för att man bränner långsamt. Skivorna är gjorda för att brännas i höga hastigheter nuförtiden...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks