tjena.. undrar om det går att lira import orginal på min moddade ps2a med neo4 om man swapar eller e det helt kört att få igång dom på neo4?
thx
tjena.. undrar om det går att lira import orginal på min moddade ps2a med neo4 om man swapar eller e det helt kört att få igång dom på neo4?
thx
'hartbeat is rythm, rythm is musik, musik is life'
Du måste göra en backup för att spela spelet. Det är helt kört med original import.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
crapigtså enda utvägen för att lira import orginal e då att trycka in ett till chip? vilken rekommenderar ni och vad kostar det då isf? har lämnat in min ps2 tidigare hos er för 'intryckning' av neo4
iof så spelar det väl ingen roll, hehe
Enklast är kanske att sälja din PS2 och köpa en ny med Messiah istället?
Du får ingen rabatt på Messiahmonteringen, speciellt då det är en del extrajobb att plocka bort och återställa efter NEO4 pga kapad bana och borttagen komponent.
Chipet får du givetvis behålla, men du får bara ett par hundralappar om du vill sälja det till oss.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
det blir för avanserat plus att man loosar lite stålar på en sån affär..tar nog o väntar ett tag.. spelet man vill ha i orginal kommer i september endå
aja tack endå
<small>[ 30 May 2002, 00:18: Meddelandet redigerat av: d0e ]</small>
Bookmarks