Går det att ta backup på en backup?
hur?
Vanlig imagekopia?
Går det att ta backup på en backup?
hur?
Vanlig imagekopia?
360 Slim 250GB ej fipplad med, Wii +Wode, Monster-PC, GameCube Orig, PS3 PAL 80....
ja, följ avsnitt Min brända backup matchar inte original stealth i denna tråd.
Snabbt o enklt förlarat.
1. Dumpa en image med Imageburn till HDD
2. Se till att du kör ABGX360 1.0.1 med den extra Videopartitionsison i Stealthkatalogen *Se deras hemsida*
3. Kontrollera ISO filen med AGBX
3.1 Checkar den grönt så trolla ut den på en skiva med IMGBurn *ABGX skapar en .DVD fil så det är bara tuta o köra sen.
3.2 Checkar den inte grönt försök ändra Correctionlevel till 3 och verifiera igen, säger den att den fixat kör en till verifiering så du får enbart GRÖN text, o sen kasta ut på skiva om det funkar och om inte kasta ison o skivan.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
klockrent svar..... mer respekt till dig!
360 Slim 250GB ej fipplad med, Wii +Wode, Monster-PC, GameCube Orig, PS3 PAL 80....
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
Lite osm DVD filmer med Kopieringsskydd, har man gjort en backup med DVD Shrikn eller så så försvinner ju lite krypteringsnycklar på köpet o då är det bara att läsa ned som ISO o bränna på nytt.
Inget nytt
Dock för att läsa 360 orginalskivor måste du ha en DVD enhet med KREON mjukvara eller en 360 DVD med specialmjukvara för rippning du sedan tjoffar in i din dator med ett connectivitykit och kör ett program för att extrahera filer från orginalskivor. *Lite som DVD Shrink/Decrypter på DVD filmer.*
/ Pendragon
Bookmarks