Själva UMD luckan bak, dn åkte i golvet så nu får man spela med en tejpbit
Någon som har en slaktat PSP-PHAT som vil sälja denna gedigna del till MOI
Själva UMD luckan bak, dn åkte i golvet så nu får man spela med en tejpbit
Någon som har en slaktat PSP-PHAT som vil sälja denna gedigna del till MOI
Med lite tur kanske vi har en liggandes i våra reservdelslådor här
150:- isf. men de flesta av våra kunder spelar spel från minneskort så en skev lucka gör inte så mycket
Personligen hade jag satt i ett Demospel o sen superlimmat igen luckan.
Inte så att jag direkt behöver spela spel från UMD längre
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Nä men för saken skull, måste ju se schyst ut kolla iaf...
hur blev det med min lucka
Alltså plastluckan som det står UMD på
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Jag har en komplett PSP PHAT med lite små repor till salu ...
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
pris?
/ Pendragon
Bookmarks