Visar resultat 1 till 9 av 9

Diskussion: Firmware byte

  1. #1
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    19
    Respekt
    0

    Firmware byte

    Hej jag har en flashad 360 med firmware 1.4. Jag spelar inga spel på nätet eller så. Dom nya spelen som typ wolverine fungerar inte till min 360 med 1.4

    Nu har jag ingen hårddisk i 360`n uten ett litet 200 megs minnes kort, Finns det något sätt jag kan uppgradera min 360 för att kunna spela dom nya spelen som kommer utan att förstöra något?

    Jag är ganska ny på detta!

    mvh Junta

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Lämna in den för uppgradering till version 1.6 som borde komma ut imorgon.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    19
    Respekt
    0
    ok, tack för info, men hur fungerar det när jag bara har ett vanligt minneskort ?

  4. #4
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    688
    Respekt
    18
    Som vanligt , Spelet fungerade inte pågrund av din gamla version av Ixtreme, Det har inget att göra med minneskortet.

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    19
    Respekt
    0
    Tack, då ska jag skicka in den

  6. #6
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    27
    Respekt
    0
    En fråga: "Gratisuppdateringen" för de som köpt en konsol precis innan en ny firmware dykt upp, hur länge gäller det erbjudandet? Tills vidare?

  7. #7
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av airosto Visa Inlägg
    En fråga: "Gratisuppdateringen" för de som köpt en konsol precis innan en ny firmware dykt upp, hur länge gäller det erbjudandet? Tills vidare?
    jag tror det gäller framöver, men att det inte kommer komma någon mer ixtreme så tätt som 1.50, 1.51, det var därför de la in det erbjudantet. ixtreme släpps vanligtvis med rätt långa intervaller i mellan.

  8. #8
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av airosto Visa Inlägg
    En fråga: "Gratisuppdateringen" för de som köpt en konsol precis innan en ny firmware dykt upp, hur länge gäller det erbjudandet? Tills vidare?
    skulle tippa på att det enbart gäller vid riktigt stora skillnader som skillnaden mellan 1.5 och 1.51, att man inte kan spela nya spel utan ny firmware...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  9. #9
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Vi kommer vara ganska generösa med fria uppdateringar trots att 1.6 inte är någon akut uppdatering just nu.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Wii Firmware update
    By wsod in forum Nintendo WII - Wiikey och Wiikey 2
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2010-03-19, 16:01
  2. Inlägg: 95
    Senaste inlägg: 2010-01-10, 11:00
  3. Nya spel = Ny firmware, Gamla spel = Gammal firmware?
    By dekeart in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 11
    Senaste inlägg: 2008-10-17, 15:27
  4. Flasha en redan flashad firmware
    By MoFa in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2008-02-10, 21:52
  5. Xtreme Samsung firmware version 2.0
    By Hansi in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2006-07-16, 12:16

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •