Finns på xbox-sky. Är det fake? någon som vet? Lär vara riskfullt spela iaf?
Är revott nere för någon mer?
Finns på xbox-sky. Är det fake? någon som vet? Lär vara riskfullt spela iaf?
Är revott nere för någon mer?
Varför skulle du i huvudtaget vilja ladda hem en demo???? det känns lite värdelöst, om den finns på live i huvudtaget är den med 99% säkerhet gratis
den här tråden borde egentligen ligga under spelsnack då det handlar om ett spel mer än själva konsollen i sig
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
naturligtvis ligger den inte på live annars hade det väl inte varit så mkt att fråga om eller hur?
men då är den inte säker att köra heller
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
SLUTA POSTA SPELFRÅGOR HÄR!
Spel har en egen sektion i Forumet FFS!
XBOX 360 Spelsnack
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks