Visar resultat 1 till 16 av 16

Diskussion: Tack PSXCare:D

  1. #1
    Registrerade
    May 2009
    Inlägg
    16
    Respekt
    0

    Tack PSXCare:D

    Tjenna

    Jag vill bara tacka PSXCare för Flashingen och säga att jag är mycket nöjd, för i fredags (15/05 2009) blev jag en av alla personer med ett flashat Xbox360.

    TACK SÅ MYCKET!

    Mvh. SayJa

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    44
    Trevligt med kunder som tackar

    Idag finns dock en ny firmware ute som inte fanns igår så du kan komma och uppdatera den om du vill ha den nyare firmwaren
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    May 2009
    Inlägg
    16
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Trevligt med kunder som tackar

    Idag finns dock en ny firmware ute som inte fanns igår så du kan komma och uppdatera den om du vill ha den nyare firmwaren
    men har det kommit till hitachi?

  4. #4
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    688
    Respekt
    18
    Nej tyvärr

  5. #5
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Trevligt med kunder som tackar

    Idag finns dock en ny firmware ute som inte fanns igår så du kan komma och uppdatera den om du vill ha den nyare firmwaren

    FÖR HELSKOTTA SWIZZY!!!!!

    Vi har inte hunnit kasta in 1.60 på våra Flashburkar så om du sitter i forumet o lovar våra kunder "då du inte extrajobbat här på ett tag o inte har dagsfärsk info" att de kan flasha med 1.60 får du banne mig komma hit o göra alla kunders boxar själv!!!!

    Sluta sitt o Masspamma om du inte har kött på benen....

    Nej vi har inte fått in 1.60 på våra burkar ännu pg.av att vi har haft mycket o stå i.

    Nej Hitatchi kommer nog dröjja till 1.61

    Vi kommer skriva i Nyheterna på hemsidan när vi klarar av att flasha 1.60!
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    44
    ok sorry, jag ska va tyst, från och med nu slutar jag snacka på forumet om jag inte själv behöver hjälp med något... då kan jag inte säga något som inte stämmer längre
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  7. #7
    Registrerade
    Mar 2004
    Inlägg
    138
    Respekt
    21
    Skit i Pendragon swizzy. han har ju drygaste attityden på hela forumet. Du har tillfört detta forum mycket så du kan posta på som vanligt! Vad jag tycker iaf..

  8. #8
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Jo...men det blir ju lite jobbigt för oss om någon som upplevs representera företaget lovar att det går bra att komma in till butiken och få något gjort som vi inte kan hantera ännu...

    Hade 1.6 släppts i tid hade det varit lugnt, nu släpptes det natten mellan fredag och lördag, och just denna lördag hade vi inte mer personal än att vi kunde hantera kassan :-)

    Vi kommer ordna så att vi kan flasha 1.6 under måndagen, och då vi har mycket mer personal igång på vardagar så hinner vi snabbt ifatt alla boxar som står och väntar.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  9. #9
    Registrerade
    Mar 2004
    Inlägg
    138
    Respekt
    21
    Jo det förstår jag hansi. men jag antydde bara att Pendragon har lite taskig attityd här på forumet.

  10. #10
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av anderzxb Visa Inlägg
    Jo det förstår jag hansi. men jag antydde bara att Pendragon har lite taskig attityd här på forumet.
    Det får du väldigt gärna göra :-) Jag brukar också få harkla mig några gånger om dagen när han spårar ur helt i butiken :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  11. #11
    Registrerade
    Mar 2004
    Inlägg
    138
    Respekt
    21
    Haha

  12. #12
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    ok sorry, jag ska va tyst, från och med nu slutar jag snacka på forumet om jag inte själv behöver hjälp med något... då kan jag inte säga något som inte stämmer längre
    Nu var det inte så du skulle ta det, som hansi skrev blir det ett litet dilemma när en som jobbat extra sitter o lovar saker som vi andra inta kan hålla. ( Tänk även på att det inte fins en 1.6 till Hitatchi ännu med så har kunden en sån kan vi inte heller uppgradera till 1.60 )

    Under den tiden du varit aktiv i forumet har det postats en hel del nyttiga saker, och sånt är precis vad ett av de älsta Modforumen i Sverige är till för. Att ge folk information o dela med sig av sina erfarenheter.
    Stor eloge för det, men du vet med dig själv när det postas saker som kan ses som representativt för företaget som kanske borde dubbelkollas

    Vi hade lite mycket o göra under lördagen samt en person som kom skitsent " i vanlig ordning!" o bara jag o en till tekniker som tog folk i kassan o köade in maskiner.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  13. #13
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av anderzxb Visa Inlägg
    Jo det förstår jag hansi. men jag antydde bara att Pendragon har lite taskig attityd här på forumet.
    Har du några exempel annat än när folk postar trådar på fel ställen eller går igenom information som redans svarats på ungefär 10 ggr eller står i FAQ ? <---- en glad smiley om du inte ser den...

    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Det får du väldigt gärna göra :-) Jag brukar också få harkla mig några gånger om dagen när han spårar ur helt i butiken :-)
    Jo eller hur för det händer ju "så" ofta. *skratt*
    Last edited by Pendragon; 2009-05-18 at 10:18.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  14. #14
    Registrerade
    Jun 2008
    Från
    Bunkergate 7
    Inlägg
    129
    Respekt
    17
    Och allt på internet är SANT !
    särskillt vad extra arbetare säger!

  15. #15
    Registrerade
    May 2009
    Inlägg
    177
    Respekt
    16
    lol, denna tråd blev en saga

  16. #16
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av radical2005 Visa Inlägg
    lol, denna tråd blev en saga
    Den blev nog lite Offtopic efter Pajkastningen

    Nu har vi kastat in 1.60 på våra burkar o flashar för fulla muggar!
    Enda läsaren som inte har 1.60 till sig är Hitatchi men jag skall fulknepa mig lite senare o se om jag inte kan tvinga in den i Hitatchis med våra Dos program ändå

    Dags att se om en hitatchi kommer fungera eller Brickas *garvar*
    *Ja jag kommer givetvis prova på en annan läsare o behålla orginalnyckeln... fattas annat...
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. jag behöver verkligen hjälp tack
    By da_big_guy in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2009-03-28, 21:12
  2. Hjälp tack
    By da_big_guy in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2009-03-11, 19:57
  3. Lite hjälp här tack :)
    By anderzxb in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 13
    Senaste inlägg: 2008-11-07, 21:59
  4. Behöver hjälp med Baja.Edge.Of.Control.PAL.X360-Allstars tack!
    By Gatubarn in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2008-10-07, 18:35
  5. Frågor och Tack
    By Densun in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2008-09-23, 12:11

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •