först o främst vill jag be om ursäkt ifall dessa frågor varit uppe tidigare. gjorde en sökning men kunde inte hitta nåt.
men iaf..
1. jag har tänkt göra ett försök me att flasha mitt 360. dvdn är en lite-on. den är sen tidigare flashad genom företag så nu är de bara en uppdatering till 1.6 som gäller. jag har laddat ner 360 Modification Disc v1.6.
nån som testat köra me en sån skiva? funkar de bra? kanske är en bra grej för en noob som mig? =)
2. förhoppningsvis kommer jag få tag på ett sånt där sata pci kort snart. ett sånt var man väl tvungen att ha?
3. har sett i lite olika delar på nätet att folk gör en modd på dvdn, nåt om punkt 707. är de nåt man måste göra?
4. har ett trasigt xbox stående, ett som hade nåt problem me nätverksdelen enligt företaget som kikade på den. har inte haft igång de sen dess utan köpte mig ett nytt. tänkte idag testa koppla in dvdn från de xboxet till de nya. stoppar i ett spel o då kommer" please put this disc in a xbox 360 console ". hade tänkt testa göra en uppgradering av fw på den enheten först för att se om man kan lyckas. de är också flashat av proffs sen tidigare. nu undrar jag va de kan va för fel på enheten, varför den säger så? kan de gå att uppdatera fw o få den funka då?
5. funkar de likadant när man flashar en org dvd som en redan modifierad dvd? brorsan har ett orginal som jag hade tänkt fixa till om jag lyckades me mina. nåt speciellt man ska tänka på då?
hoppas ni förstår mina lite klurigt beskrivna frågor =)
Bookmarks