Hej,
Min Xbox startar upp mina brända spel som en dvdfilm. Någon som vet vad detta fel kan bero på? Bränner med Imgburn och rätt layerbreak.
/tack för svar
Hej,
Min Xbox startar upp mina brända spel som en dvdfilm. Någon som vet vad detta fel kan bero på? Bränner med Imgburn och rätt layerbreak.
/tack för svar
vad använder du för skivor? har du kollat dom i ABGX360 innan bränning? vilken firmware version har du?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Använder verbatim. Har inte kollat i abgx360. Spelar det någon roll att det är .iso filer istället för .bin?
kolla dom i ABGX360 innan du bränner, om du inte gör det kanske dom visas som filmer istället för spel pga fel i stealthen som gör att dom inte bootar med din firmware (eftersom du inte skriver vilken firmware du har så gissar jag på att du har den senaste, 1.6 som inte bootar spel med rätt stealth, eller ja, någelunda rätt stealth iaf) vad gäller .iso/.bin har det ingen betydelse med skivorna, dom blir likadana iaf, samma med om dom hetter ".000" ".360" ".image" etc. bara det är en cd/Dvd-bild som accepteras av ABGX360 kommer den fungera
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Så uppförde sig min box också med GH Metallica och då handlar det om att den måste uppgraderas till nyare firmware.
Med tanke på att han/hon skriver om problemet nu, och inte har kollat spelen i ABGX360 tror jag inte att det beror på wave 3, utan snarare felaktig stealth
Google is your friend!
Låter som att 360 enheten inte är moddad ( Flashad/Chippad)
Maskiner med orginalmjukvara på DVD enheten istället för iXtreme 1.6 beter sig så med brända skivor, det gör vanliga DVD spelare med *prova stoppa i ditt brända 360 spel eller en annan orginalskiva i din DVD spelare hemma o se
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Eller felaktig nyckel.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks