Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Psp problem :@

  1. #1
    Registrerade
    May 2009
    Inlägg
    8
    Respekt
    0

    Exclamation Psp problem :@

    Nu har jag fan dlashat Mitt psp men det funkar endå inte att starat mina spel . bihöver jag poploder ????? .... jag startar det o det sratar o den fösrsta Sonny märket kommer upp äfter det händer där inte ett enda skit .. det blir en svart rutta sen inget mer ... vad ska jag göra ått deta . snälla svara mig inana jag knäker deta psp i mitten

  2. #2
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    1 361
    Respekt
    19
    Har du kollat FAQen?

    Mitt spel dyker upp i Game men det blir bara svart!
    Starta pspn normalt, när du är inne i XMB så tryck på select (om du inte har VSHMenu aktiverat så måste du in i recovery) och ändra på UMD Mode. Oftast så funkar M33 eller Sony Driver men ibland så måste man
    ha OE isofs legacy.
    Det kan också vara att din processorhastighet behöver höjas vilket du kan göra via samma meny (300 är standard och 333 är bra för krävande spel men drar mer batteri)
    Ta gärna bort din andra identiska topic.
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

    Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

    CFW - ix 1.51

  3. #3
    Registrerade
    Jun 2008
    Inlägg
    20
    Respekt
    0
    Snälla, när ni skriver ett inlägg eller när ni skapar en tråd, skriv så att man förstår er. Jag förstod ingenting när jag först läste din post...

    men nu till problemet: Det låter som att det är fel på din mjukvara, möjligtvis att den inte installerades korrekt eller att du har oaviktligt tagit bort en viktig fil som orsakar problemet... Mitt råd till dig är att gå tillbaka till butiken där du fick den flashad och begär att få den omflashad. Om du har gjort det hos psxcare, har du rätt att få den omflashad gratis.

  4. #4
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av chabbe11 Visa Inlägg
    Om du har gjort det hos psxcare, har du rätt att få den omflashad gratis.
    Jasså vad hyggligt
    Mer än vad jag visste *skratt*

    Jag har bara upplevt att en kund haft strul med at köra sina spel efter han flashade sin PSP hos oss.
    Han laddade en gammal version av Popsloader som totalhavererade hans PSP enhet.

    Mitt tips är att Formatera minneskortet i din PSP efter en flashning ( detta kriver vi även i våra infoblad har jag för mig starkt ) sedan lägga in .ISO och .CSO i ISO katalogen i rooten.

    måste man köra extra program så se till att de är tillverkade för den nya versionen mjukvara din PSP flashats med för att undvika strul.

    Ja de flesta strul som uppstår beror inte på våra flashningar
    Och mycket information hittar man i FAQ
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  5. #5
    Registrerade
    Jun 2008
    Inlägg
    20
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Jasså vad hyggligt
    Mer än vad jag visste *skratt*
    När jag flashade min psp så sa ni det haha, kan ha fel

  6. #6
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av chabbe11 Visa Inlägg
    Snälla, när ni skriver ett inlägg eller när ni skapar en tråd, skriv så att man förstår er. Jag förstod ingenting när jag först läste din post...
    Inte för att vara elak men ibland kan man garva ihjäl sig åt vissa stavningar ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Liknande diskussioner

  1. Hur man flashar nästan allting på 3.03 OE & 3.10 OE
    By Nicla7 in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2009-12-18, 16:45
  2. psp problem EBOOT
    By Meister88 in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2009-05-22, 22:28
  3. Problem med min flashade PSP
    By mojje13 in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2009-03-03, 11:29
  4. PSP Skärm
    By PhR34k in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2008-08-09, 11:23
  5. PSP slim-Custom firmware 3.71=ladda ner spel å köra utan problem?
    By infantil in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-18, 17:17

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •