Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: hmmm?

Registrerade
    Dec 2001
    Från
    Sweden
    Respekt
    24

Question hmmm?

hmm...har besällt ett NEO4 chip nu som väntar på att bli inlött. var de ett dåligt val?...alltså, vilka spel måste jag behöva swappa när jag ska köra?. är de andra spel och inte bara EA spelen?
    har även funderat på att ta med mitt ps2 med chip ner till stockholm nästa gång å lämna in de till er, hur lång tid skulle de ta om jag tex lämnar in det den 19/12?...
    /SockUlF

Registrerade
    Dec 2001
    Från
    Sweden
    Respekt
    24

glömde en sak

hur mycket skulle de kosta om ni satte in NEO4 chippet?....
    /SockUlF

Registrerade
    Dec 2001
    Från
    Sweden
    Respekt
    24

glömde ännu en sak

"NEO4 består av flera chip på ett tunt kretskort.
    Kretskortet ansluts med c:a 40 (!) lödanslutningar.
    Detaljerad installationsanvisning samt elektronikkabel"

när jag beställde mitt NEO4 av en annan återförsäljare fick jag inga instruktioner eller kablar med.undrar om man kan beställa bara de av er..kablar å instruktioner alltså
    /SockUlF

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Vi tar 1000:- för att montera NEO4 om du inte köpt det av oss.

Vår utskrivna anvisning kostar 100:- (lasertoner är dyrt, vi har inte tryckt upp den). Kabel säljer vi för 10:-/meter. Det går åt c:a 8 meter.

Intressant att se att det plötsligt är fler som klagar på att dom inte fått anvisningar eller monteringsmateriel från andra leverantörer än kunder som klagar på att vi var lite dyrare...och att man kommer till oss för att få support... :-)

Att lämna in sin PS2 någon vecka före julhelgen är kanske inte att rekommendera om du vill ha den gjord snabbt. Det lär vara fler än du som lämnar in :-)

Å andra sidan planerar vi att ha 9 montörer på södermalm och 3 montörer i city, så det KAN gå fort. Denna helg arbetade vi bort hela kön av inlämnade PS2 på södermalm, men det kommer ju in nya hela tiden...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Dec 2001
    Från
    Sweden
    Respekt
    24

Question

så att om jag lämnar in den den 19/12 så är de liten risk att ni hinner klart till den 21/12 på förmiddagen?för då åker jag hem igen...fast, jag skulle kunna be min syster som bor i stockholm att hämta upp den
    /SockUlF

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Vi kan skicka din PS2 till dig när den är färdig. Vi kommer givetvis försöka klara av att hålla ner väntetiden, men vi har svårt att förutse hur många PS2 vi kommer få in.

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

1. X-Ecuter 1 ??? Hmmm help
    By prillan in forum BIOS versioner och flashning
    Senaste inlägg: 2003-12-18, 00:07
  2. Hmmm vilket chip, bios, mm???
    By ^XeN^ in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2003-08-05, 13:06
  3. Är det så lätt.... hmmm
    By athex in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2003-05-24, 10:04
  4. hmmm
    By magnus in forum X-BOX Spel/Mjukvara