Original inlägg av
Rostad360
Hej som jag skrev för ett tag sen så pajjade mitt Xbox 360 och fick E74 fel, har försökt fixa det med x-clamp men det funkade bara i 30 minuter ungefär . Så nu har jag bestämt mig för att sälja mitt Xbox och alla prylar jag ahr till det och undrar vad jag kan få för det!
Det är en 2008 model xbox så garanti finns fortfarande och den är inte bannad men man kan se att den är öppnad och jag hittar inte X-clamp skruvarna tyvärr.
jag har också, 2 st trådlösa kontroller till den, 1 Gitarr hero 2 gitarr 1 HD - komonentsladd med Optisk ljudsladd, 20 GB hårddisk, minneskort på 256 MB, Xbox 360 Live vision cam, Headset, 1 play n charge kit från NYKO och ett annat uppladningsbart batteri pack med andra ord 2 batteri pack + orginalen osså såklart har också lådan och kvitto kvar på flashning den har 1.51 flashning i sin BenQ läsare + typ 25 brända spel dem kanske jag inte kan sälja xD haha har osså kvitto från när jag köpte xbox:et på Elgiganten!
Vad tror ni jag kan få om jag säljer allt detta är det smartare att lägga ut det på ******* i delar eller sälja allt i ett stort paket?
mvh Rostad360
Vad är det för spel? Jag är kanske intresserad om det är bra spel
// Greim
Solus lupus - Ensam varg
-Hellre en natt som varg, än 1000år som får!
Bookmarks