Visar resultat 1 till 16 av 16

Diskussion: sälja mitt xbox 360

  1. #1
    Registrerade
    Apr 2008
    Inlägg
    55
    Respekt
    16

    sälja mitt xbox 360

    Hej som jag skrev för ett tag sen så pajjade mitt Xbox 360 och fick E74 fel, har försökt fixa det med x-clamp men det funkade bara i 30 minuter ungefär . Så nu har jag bestämt mig för att sälja mitt Xbox och alla prylar jag ahr till det och undrar vad jag kan få för det!

    Det är en 2008 model xbox så garanti finns fortfarande och den är inte bannad men man kan se att den är öppnad och jag hittar inte X-clamp skruvarna tyvärr.

    jag har också, 2 st trådlösa kontroller till den, 1 Gitarr hero 2 gitarr 1 HD - komonentsladd med Optisk ljudsladd, 20 GB hårddisk, minneskort på 256 MB, Xbox 360 Live vision cam, Headset, 1 play n charge kit från NYKO och ett annat uppladningsbart batteri pack med andra ord 2 batteri pack + orginalen osså såklart har också lådan och kvitto kvar på flashning den har 1.51 flashning i sin BenQ läsare + typ 25 brända spel dem kanske jag inte kan sälja xD haha har osså kvitto från när jag köpte xbox:et på Elgiganten!


    Vad tror ni jag kan få om jag säljer allt detta är det smartare att lägga ut det på ******* i delar eller sälja allt i ett stort paket?

    mvh Rostad360

  2. #2
    Citat Original inlägg av Rostad360 Visa Inlägg
    Hej som jag skrev för ett tag sen så pajjade mitt Xbox 360 och fick E74 fel, har försökt fixa det med x-clamp men det funkade bara i 30 minuter ungefär . Så nu har jag bestämt mig för att sälja mitt Xbox och alla prylar jag ahr till det och undrar vad jag kan få för det!

    Det är en 2008 model xbox så garanti finns fortfarande och den är inte bannad men man kan se att den är öppnad och jag hittar inte X-clamp skruvarna tyvärr.

    jag har också, 2 st trådlösa kontroller till den, 1 Gitarr hero 2 gitarr 1 HD - komonentsladd med Optisk ljudsladd, 20 GB hårddisk, minneskort på 256 MB, Xbox 360 Live vision cam, Headset, 1 play n charge kit från NYKO och ett annat uppladningsbart batteri pack med andra ord 2 batteri pack + orginalen osså såklart har också lådan och kvitto kvar på flashning den har 1.51 flashning i sin BenQ läsare + typ 25 brända spel dem kanske jag inte kan sälja xD haha har osså kvitto från när jag köpte xbox:et på Elgiganten!


    Vad tror ni jag kan få om jag säljer allt detta är det smartare att lägga ut det på ******* i delar eller sälja allt i ett stort paket?

    mvh Rostad360
    Sälj i delar... du får mest för det då

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Garantin finns INTE kvar nej, eftersom du har försökt dig på X-clamp så gäller ingen garanti längre

    boxen kommer du inte få speciellt mycket för, men du kan sälja allt det andra löst (Dock ej spelen, dom får du antingen ge bort till en polare eller slänga) själva boxen kan du sälja som reservdels maskin...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  4. #4
    Registrerade
    Apr 2008
    Inlägg
    55
    Respekt
    16

    xbox 360

    men var säljer man Xbox 360 DVD spelare o sånt skit då xD

  5. #5
    Registrerade
    Apr 2008
    Inlägg
    55
    Respekt
    16
    förresten hur gör man för att rensa hårddisken o sånt skit o minneskoret har ju mina polares o mina egna sparningar på dem xD

  6. #6
    Citat Original inlägg av Rostad360 Visa Inlägg
    men var säljer man Xbox 360 DVD spelare o sånt skit då xD
    Du måste få ut nyckeln om du ska sälja dvd'n löst

  7. #7
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Rostad360 Visa Inlägg
    förresten hur gör man för att rensa hårddisken o sånt skit o minneskoret har ju mina polares o mina egna sparningar på dem xD
    system "tabben", "format" (formatering).

  8. #8
    Registrerade
    Apr 2008
    Inlägg
    55
    Respekt
    16

    ok

    Jag vet hur man gör det i ett xbox 360 men mitt xbox är ju sönder hur gör man då? har inga kompisar heller som har något xbox 360 längre alla har skaffat PS3 :O

  9. #9
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Rostad360 Visa Inlägg
    Jag vet hur man gör det i ett xbox 360 men mitt xbox är ju sönder hur gör man då? har inga kompisar heller som har något xbox 360 längre alla har skaffat PS3 :O
    ta med den till en spelaffär eller liknande och be dem formatera den, finns mängder med möjligheter, du sätter gränserna.

  10. #10
    Registrerade
    Apr 2008
    Inlägg
    55
    Respekt
    16

    jag

    tack ska nog testa det imon! tack för tipset

  11. #11
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Jag skulle sälja den som reservdelar på vvvv.blåcket.co och här .... Tjänar du nog mest på ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  12. #12
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    247
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av Rostad360 Visa Inlägg
    Hej som jag skrev för ett tag sen så pajjade mitt Xbox 360 och fick E74 fel, har försökt fixa det med x-clamp men det funkade bara i 30 minuter ungefär . Så nu har jag bestämt mig för att sälja mitt Xbox och alla prylar jag ahr till det och undrar vad jag kan få för det!

    Det är en 2008 model xbox så garanti finns fortfarande och den är inte bannad men man kan se att den är öppnad och jag hittar inte X-clamp skruvarna tyvärr.

    jag har också, 2 st trådlösa kontroller till den, 1 Gitarr hero 2 gitarr 1 HD - komonentsladd med Optisk ljudsladd, 20 GB hårddisk, minneskort på 256 MB, Xbox 360 Live vision cam, Headset, 1 play n charge kit från NYKO och ett annat uppladningsbart batteri pack med andra ord 2 batteri pack + orginalen osså såklart har också lådan och kvitto kvar på flashning den har 1.51 flashning i sin BenQ läsare + typ 25 brända spel dem kanske jag inte kan sälja xD haha har osså kvitto från när jag köpte xbox:et på Elgiganten!


    Vad tror ni jag kan få om jag säljer allt detta är det smartare att lägga ut det på ******* i delar eller sälja allt i ett stort paket?

    mvh Rostad360
    Vad är det för spel? Jag är kanske intresserad om det är bra spel
    // Greim



    Solus lupus - Ensam varg
    -Hellre en natt som varg, än 1000år som får!

  13. #13
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    ajabaja att sälja brända spel, dumt att ens diskutera det. skänk bort dem eller släng dem.

  14. #14
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    247
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    ajabaja att sälja brända spel, dumt att ens diskutera det. skänk bort dem eller släng dem.
    Jo brända spel förstog jag att det var
    Jag sa inget om att sälja... Intresserad sa jag...
    Jag tar gärna alla om jag får dom gratis.
    // Greim



    Solus lupus - Ensam varg
    -Hellre en natt som varg, än 1000år som får!

  15. #15
    Registrerade
    Apr 2008
    Inlägg
    55
    Respekt
    16

    haha xD

    haha lite många spel att skicka xD

    om ni vill se min annons och kanske blir intresserade eller vet någon som letar skicka dem denna länken

    http://www.*******.se/kristianstad/X...tm?ca=23_8&w=0

    hoppas detta är tillåtet annars förlåt

    ******* alltså

  16. #16
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    247
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av Rostad360 Visa Inlägg
    haha lite många spel att skicka xD

    om ni vill se min annons och kanske blir intresserade eller vet någon som letar skicka dem denna länken

    http://www.*******.se/kristianstad/X...tm?ca=23_8&w=0

    hoppas detta är tillåtet annars förlåt

    ******* alltså
    Du har mail!
    // Greim



    Solus lupus - Ensam varg
    -Hellre en natt som varg, än 1000år som får!

Liknande diskussioner

  1. XBOX 360 - alla vanliga frågor och svar
    By Hansi in forum FAQ / Vanliga frågor och svar
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-08-31, 11:21
  2. Xbox 360 Arcade i Reserv?
    By dr_fredrik in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2008-05-09, 11:59
  3. Ska flasha xbox 360. Rätt på det?
    By MoFa in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 21
    Senaste inlägg: 2008-02-25, 10:38
  4. Sälja bannad Xbox 360?
    By Jacob80 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 33
    Senaste inlägg: 2007-06-07, 00:22

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •