Original inlägg av
AshTray
Ah ok, tack så mycket! Ska nog ta och flasha den ändå, orkar inte spara ihop till en ny :P
Om den skulle gå sönder kan man väl ändå skicka in den till er så lagar ni den för en tusenlapp har jag för mig det stod?
Vi kan försöka laga den, lyckas vi så får du 6 månaders garanti mot SAMMA felkod. DVS om du får RRoD igen efter 2 dagar fast en annan felkod så gäller inte garantin. Detta händer rätt ofta så jag brukar iaf inte rekomendera det, köp hellre en ny isf.
Sen så har du ju 3 års gatanti från M$, även om den är flashad så kan vi återställa den för 500:- och då får du 500:- tillgodo på en ny flashning.
Original inlägg av
Musten
Jag kom att tänka på en sak, om man installerar det nya firmwaret som bara är till för att rippa skivor och ändå inte spelar spel så kan man väl skicka in boxen och säga att läsaren har pajjat helt? Om dom nu inte kan läsa ur firmwaret så vet dom ju inte att det är det andra firmwaret på den...
Om du fastnar i en kontroll så kan du åka dit ändå, t.ex. om dom testar ett bränt spel.
Sen så är det ju bara rykten att dom inte kan läsa ur mjukvaran på liteon. Inget som är bekräftat.
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
Bookmarks