test
test
macro|
in a perfect world, the blind would be lead by the retarded
vafan, varför kan jag posta här men inte i 360 - allmänt-tråden?
macro|
in a perfect world, the blind would be lead by the retarded
ska du skapa en ny tråd? eller är det bara ett inlägg? ny tråd är lite buggig ibland... så man får ibland skriva test/test så som MaCRo gjort i den här tråden sedan editera
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
haha, don't worry about it, menne... det är nog en bugg med ditt konto eller något... någon admin kollar nog upp det när dom ser ditt inlägg... eller så löser det sig med en nyare version av forumet...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Hela servern skall bytas ut, den nya står i butiken och är i princip färdigkonfigurerad med nyare versioner av allt :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks