Hur gör man detta på lättast sätt? Jag har en Samsung brännare i datorn och den klarar inte av att läsa skivorna.
Hur gör man detta på lättast sätt? Jag har en Samsung brännare i datorn och den klarar inte av att läsa skivorna.
Som du själv skrev så funkar inte din brännare utan det är en specielll läsare (pioneers någon version tror jag) som krävs för att kunna göra en säkerhets backup...
Annars finns möjligheten att lägg ain USB-Loader och göra en backup på usb pinne eller hårddisk...
Bjerlk
Har du WiiKey, så går detta även med dess "egen" skiva och dumpa till SD....
Men i USB-Loader, så väljer du bara install game/disc eller va de nu kan heta.. så "rippar" han ner de till din HDD eller liknande...
Läs mer i programmets info då du installerat de eller ska ladda hem det.
Wii D2B + WiiKey 1.9galaxy
PSP slim 5.00M33-6 CFW + MSXM4GSX
För att installera USB loader måste jag göra allt detta på denna guide? http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=37065
Så nu har jag installerat HBC och SD/USB Loader. Jag har kört över spel till min USB minne och sedan över till datorn som ISO fil och det verkar funka så långt. Nu måste man prova bara att bränna ut skivan och se om den fungerar. Det är inte jag som ska ha skivorna ifall ni undrar.
Hehe
Bookmarks