Sida 1 av 2 12 SistaSista
Visar resultat 1 till 30 av 56

Diskussion: GUIDE: Installera CFW på PSP-3000 och 2000

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    688
    Respekt
    18
    Så här uppdaterar du till 5.03 firmware:

    1)Koppla ihop din psp med din dator och sätt psp:n i USB mode under settings
    2)Sen får du skapa en UPDATE katalog så här "PSP/GAME/UPDATE
    UPDATE ska stå med versaler alltså stora bokstäver

    3)Ladda hem filen från: http://www.psp-hacks.com/file/1645
    Packa upp den lägg sedan filen som kommer få namnet EBOOT efter du packat upp den i PSP/GAME/UPDATE
    4)Sen avaktiverar du USB mode och går in under fliken GAME i din psp och klickar på uppdateringen och följer instruktionerna.
    VIKTIGT!Se till så att du har laddat batterierna så att det inte går åt skogen!

    Tack till jimpa_84 för denna bra guiden på hur man uppgraderar pspt.


    Här är en guide så du får CFW på PSP-3000:


    För några dagar sen släppte ett franskt team som kallar sig pspgen, Äntligen klara med att göra Custom Firmware 5.03GEN-A för Homebrew Enabler. Det gör så du kan spela dina isos och hemakodade pogram på PSP 3000 .

    Så här gör du:

    Saker du måste ha: Version 5.03 på ditt psp och installerat ChickHEN R

    1) Du måste kolla vilken version på pspt du har:
    Settings->System Information->System Information

    Så här ska det se ut.

    2) Nu ska du se till att du laddat ner alla filer som behövs ChickHEN filerna och 5.03GEN-A för HEN.
    http://www.psp-hacks.com/file/1739 för GEN-A
    http://downloads.exophase.com/506/ch...ew-enabler-r2/ för ChickHEN

    3) Extrahera filerna till någon mapp på datan så du vet var dom är.


    4)I mappen Chicken HEN finns det två "mappar" en för psp 3000 och en för 2000. Vi använder psp-3000 då använder du SLIM mappen. Koppla in din psp till datan.Kopiera ChickHEN och lägg den i mappen Photo= G:\PSP\PHOTO , Om du inte har någon mapp som heter PHOTO så skapa en.


    5)I ChickHENR2 mappen (Den zip filen som du extraktade ) Där är det en fil kallad h.bin. Kopiera den till din PSP's minneskort (G:\ eller vad den heter på din data).

    Nu kan du ha HEN på ditt psp installerat.

    6) För att fixa CFW läs på då.
    I mappen "CF 5.03GEN-A for HEN" finns det ett pogram som heter LAUNCH-ME.exe . Öppna den, Var säker på att "PSP Unit Drive:" står på den mappen som din psp har på datan när den är inkopplad i detta fall var det G.

    7)Tryck start. Då ska det komma upp en ruta som säger Done, Tryck OK.
    Nu ska du kolla på dit psp och du ska se en ny mapp som det står files på.
    Nu ska du koppla ut din psp från datan.i XMB gå till Photo->Memory Stick och öppna ChickHEN mappen.

    8)Låt pspt göra det den gör. I några sekunder dampar skärmen loss och pspt vill starta om.


    9)Kolla på din firmware nu och att du nu kör ChickHEN R2


    10)Nu gå till Game->Memory Stick och kör INSTALLER-LOADER pogrammet på pspt.



    11)Tryck R eller L och vänta några sekunder medans CFW installeras. När den är klar tryck O då startar den om.


    Översatt av mej : allewii (ALLEWMODZ)
    jag har ej gjort guiden endast översatt,
    Jag tar ej ansvar om du råkar bricka pspt!

    Custom Firmware för 5.03GEN-A HEN (PSP3000 Compatible)
    DEN ÄR BARA FÖR PSP3000s , ANVÄND DEN INTE TILL PSP2000s DEN HAR FORTFARANDE BUGAR SOM KAN FÖRSTÖRA PSP 2000
    Last edited by allewii; 2009-06-27 at 12:25.
    Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
    ALLEWMODZ-CASE MODDING

  2. #2
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    688
    Respekt
    18
    12)När den har startat om så kolla din psps firmware för den sista gången

    13)Om det ser ut så här är du klar att börja använda homebrews på psp-3000

    Därför jag gjorde ett nytt inlägg var därför man fick högst ha tio bilder
    Last edited by allewii; 2009-06-12 at 12:32.
    Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
    ALLEWMODZ-CASE MODDING

  3. #3
    Registrerade
    Feb 2006
    Inlägg
    45
    Respekt
    19
    Bra jobbat allewii!

    Läste detta på psp-hacks precis:

    Custom Firmware for 5.03GEN-A HEN (PSP3000 Compatible)
    THIS IS FOR PSP3000s ONLY, DO NOT USE THIS FOR PSP2000s AS IT STILL HAS BUGS AND CAN RUIN THE PSP2000..

    Jag själv använder mig av CFWLoader 2.10 och den fungerar bra på min psp 2004 men har för mig att där ska vara några bekymmer med den att t.ex. inte playstation 1 spel fungerar men inget jag kan verifiera då jag inte har några sådana spel.

    Mitt råd till er med en psp 2000 är att avända er av denna länk istället: http://www.psp-hacks.com/forums/f118...pport-t239949/

    Filen som är av intresse där heter

    Custom Firmware Enabler 3.01 ( http://rapidshare.com/files/242091228/CFWEnabler301.zip )

    Tar inte ansvar för några brickade psp!
    Last edited by jimpa_84; 2009-06-18 at 01:01.

  4. #4
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    243
    Respekt
    17
    Undra om inte nån moderator är och hämtar limstift till den här tråden as we speak
    There is no problem that can't be solved by staring at a lake.

  5. #5
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    688
    Respekt
    18
    Fixat nu kan du ta bort det som jag lagt in i guiden från ditt inlägg
    Last edited by allewii; 2009-06-13 at 19:37.
    Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
    ALLEWMODZ-CASE MODDING

  6. #6
    Registrerade
    May 2009
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    Tack för guiden. Hade precis tänkt att köpa ett psp. Kan jag bara köpa ett nytt psp direkt från affären eller har de helt fel version? Och om det funkar är det bara att köra genom denna guide så funkar det sen, inget annat behövs?


    Tack på förhand.

  7. #7
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    688
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Mormis Visa Inlägg
    Tack för guiden. Hade precis tänkt att köpa ett psp. Kan jag bara köpa ett nytt psp direkt från affären eller har de helt fel version? Och om det funkar är det bara att köra genom denna guide så funkar det sen, inget annat behövs?


    Tack på förhand.
    Du får väl köpa ett psp från affärn och se om det är fel åk och lämna tillbaks det då, Japp det är bara följa guiden..
    Last edited by allewii; 2009-06-27 at 18:23.
    Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
    ALLEWMODZ-CASE MODDING

  8. #8
    Registrerade
    May 2009
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av allewii Visa Inlägg
    Du får väl köpa ett psp från affärn och se om det är fel åk och lämna tillbaks det då, Japp det är bara följa min guide..
    Köpte ett NFS:Undercover bundle och fick 4.21 firmware, mycket fint Fick igång detta efter lite meckande. Tycker du ska nämna i guiden att man inte ska stänga av sitt PSP utan bara lägga det i sleep annars går den tillbaka till 5.03 original.

  9. #9
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    688
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Mormis Visa Inlägg
    Köpte ett NFS:Undercover bundle och fick 4.21 firmware, mycket fint Fick igång detta efter lite meckande. Tycker du ska nämna i guiden att man inte ska stänga av sitt PSP utan bara lägga det i sleep annars går den tillbaka till 5.03 original.
    mm, Men så du har "HEN CFW" nu har du kört några isos då??
    Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
    ALLEWMODZ-CASE MODDING

  10. #10
    Registrerade
    May 2009
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    Jag har kört Locoroco 2 och Patapon 2, det funkar utmärkt.

  11. #11
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    688
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Mormis Visa Inlägg
    Jag har kört Locoroco 2 och Patapon 2, det funkar utmärkt.
    Bra Då är min översätning på den här guiden iallafall till hjälp
    Last edited by allewii; 2009-06-27 at 12:24.
    Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
    ALLEWMODZ-CASE MODDING

  12. #12
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    321
    Respekt
    18
    Funkade alldeles utmärkt!
    Dock hade en PSP n00b som mig ingen aning om "select" och välja rätt iso loader utan va tvungen att söka i forumet på felkoden

  13. #13
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    En videolänk att länka till i guidens början
    http://www.youtube.com/watch?v=kY5p_JP5uh4

    Var så god
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  14. #14
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    688
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    En videolänk att länka till i guidens början
    http://www.youtube.com/watch?v=kY5p_JP5uh4

    Var så god
    good:P Men skulle vara kul om någon kunde limma (klistra) tråden
    Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
    ALLEWMODZ-CASE MODDING

  15. #15
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Vi lägger den i FAQ kanske istället
    Någon "Host" borde ta o avklistra lite o flytta över gammalt till FAQ
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  16. #16
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    688
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Vi lägger den i FAQ kanske istället
    Någon "Host" borde ta o avklistra lite o flytta över gammalt till FAQ
    nej inte FAQ då orkar inte folket (noobsen) leta
    Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
    ALLEWMODZ-CASE MODDING

  17. #17
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Märkt att hacket har lite issues med Mark2 Sonykort, förmodligen för de korten är lite snabbare o fel timeattack o tiffbildsbuffring sker på annat sätt.



    Bättre köra Sandisks vanliga GAMING kort som är slöare.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  18. #18
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    321
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Märkt att hacket har lite issues med Mark2 Sonykort, förmodligen för de korten är lite snabbare o fel timeattack o tiffbildsbuffring sker på annat sätt.

    Bättre köra Sandisks vanliga GAMING kort som är slöare.
    mmm, jag märkte också det efter ja köpte kortet tyvärr.. som tur var hade jag även ett "gaming" kort som jag kan köra HEN ifrån och sen bara byta kort till Mark2 kortet.
    Jag hade även lite issues med ett mycke äldre Sandisk MS 4GB som jag haft i mobilen tills nu, fungerade med tif hacket ibland bara.

    Någon som testat dom större Sandisk MemoryStick Micro 16gb (med MS adapter från micro förståss) på psp3000?

    Eller CR-5400 Micro SD(HC) to MS Pro Duo Adapter som tar 2st vanliga Micro SDHC kort och gör det till en Pro Duo..

    Last edited by s-p-d; 2009-06-25 at 17:10. Anledning: Lägga till en kommentar om gamla MS.
    Innan du ställer en fråga: dokumentera exakt VAD som är problemet och vilken utrustning du har, dvd-läsare, firmware, brännare, skivmärke, release namn etc. så slipper du mellansteget med följdfrågor! OCH läs FAQ!

  19. #19
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Kan bli lite problem med sådana kort så Magic Gate saknas i samtliga fall man konverterar MicroSD till ProDUO

    Om Magic Gate används som vid Pandoraminnen för att skriva en bootsektor rätt så saknas ju den infon och autensieringen så inget jag skulle prova.
    Vi har lite MicroSD till ProDUO adaptrar hemma, kan prova med en sådan imorgon men jag kan på rak hand säga att det kommer bli problem med vissa speltitlar som kräver MagicGate ( PSPGoCam / GoExplore med mera. )
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  20. #20
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    688
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Kan bli lite problem med sådana kort så Magic Gate saknas i samtliga fall man konverterar MicroSD till ProDUO

    Om Magic Gate används som vid Pandoraminnen för att skriva en bootsektor rätt så saknas ju den infon och autensieringen så inget jag skulle prova.
    Vi har lite MicroSD till ProDUO adaptrar hemma, kan prova med en sådan imorgon men jag kan på rak hand säga att det kommer bli problem med vissa speltitlar som kräver MagicGate ( PSPGoCam / GoExplore med mera. )
    fast nu har det kommit CFW 5.03 M33-6 till psp-3000 ska installera det på ett när jag köper en.
    Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
    ALLEWMODZ-CASE MODDING

  21. #21
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av allewii Visa Inlägg
    fast nu har det kommit CFW 5.03 M33-6 till psp-3000 ska installera det på ett när jag köper en.
    inte en Flash utan snarare via en CFW loader med ChickHen Exploit-hacket.
    Vi får hålla isär begreppen lite
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  22. #22
    Registrerade
    Mar 2009
    Inlägg
    14
    Respekt
    0
    http://psp.ign.com/articles/993/993801p1.html

    senaste firmware verkar alltså vara 5.51?
    Finns det alltså en risk att man får en firmware högre än 5.03 när man köper en PSP i dagsläget?

  23. #23
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    817
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av nilz75 Visa Inlägg
    http://psp.ign.com/articles/993/993801p1.html

    senaste firmware verkar alltså vara 5.51?
    Finns det alltså en risk att man får en firmware högre än 5.03 när man köper en PSP i dagsläget?
    Ja, men köper du från en lageraffär eller så så brukar de oftast ha som legat på lager. Om de inte köpt in nya nyligen förstås.
    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

  24. #24
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    1 361
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av nilz75 Visa Inlägg
    http://psp.ign.com/articles/993/993801p1.html

    senaste firmware verkar alltså vara 5.51?
    Finns det alltså en risk att man får en firmware högre än 5.03 när man köper en PSP i dagsläget?
    Det finns alltid en risk men vi vet inte när sony tänker börja slänga in en högre FW i psperna
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

    Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

    CFW - ix 1.51

  25. #25
    Registrerade
    Mar 2009
    Inlägg
    14
    Respekt
    0
    Tack för svaren!
    Jag kom på att jag uttryckte mig lite dåligt.

    Om man säger såhär istället, vilken är den senaste "mest kända" firmwaren som folk "brukar" få?
    Det verkar ju som att 5.03 släpptes 20 januari i år så själv tycker jag att det verkar rätt svårt..?

  26. #26
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    321
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av nilz75 Visa Inlägg
    Tack för svaren!
    Jag kom på att jag uttryckte mig lite dåligt.

    Om man säger såhär istället, vilken är den senaste "mest kända" firmwaren som folk "brukar" få?
    Det verkar ju som att 5.03 släpptes 20 januari i år så själv tycker jag att det verkar rätt svårt..?
    Jag köpte för nån vecka sen och polarn i fredags i Stockholm och det var 5.01 på båda, och det var i en större butik med ganska stort lager.
    Iof tror jag att det inte säljs så jättemånga 3000 enheter men det var en prissänkning precis som kanske påverkar.

  27. #27
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av s-p-d Visa Inlägg
    Jag köpte för nån vecka sen och polarn i fredags i Stockholm och det var 5.01 på båda, och det var i en större butik med ganska stort lager.
    Iof tror jag att det inte säljs så jättemånga 3000 enheter men det var en prissänkning precis som kanske påverkar.
    Det händer ju att butiker sammarbetar med systerbutiker o skeppar maskiner mellan sig själva med, ett lage rpå 3000 kan då lätt ta slut o med prissänkningar blir ju efterfrågan större

    Vi uppgraderar de vi lyckas köpa till 5.03 för att ChickHen skall fungera o uppdateringen 3.50 som nyligen blev 3.51 är bara en försiktighetsåtgärd för att det hittades en Savegame exploit av en galen tysk

    Allt för att vi inte skall kunna dumpa o flasha.


    PSP Firmware 5.50 Savegame Vulnerability Found; Exploit Released

    greg | June 28, 2009

    Perhaps this is the reason behind Sony issuing PSP Firmware Update 5.51? A German developer who goes by the name of Miche2245 has discovered a Save Game vulnerability in PSP Firmware 5.50. Currently the Japanese version of Monster Hunter Freedom 2 and the English version of Need for Speed: Underground work.
    The exploit you may download below is for Monster Hunter 2. Once executed by loading the save game you can then utilize ChickHEN ? the homebrew enabler ? under PSP Firmware 5.50.
    Props Miche2245. Nice work.
    Download: FW 5.50 SaveGame (Monster Hunter Freedom 2) Exploit
    - source: pspking.de

    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  28. #28
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av s-p-d Visa Inlägg
    mmm, jag märkte också det efter ja köpte kortet tyvärr.. som tur var hade jag även ett "gaming" kort som jag kan köra HEN ifrån och sen bara byta kort till Mark2 kortet.
    Jag hade även lite issues med ett mycke äldre Sandisk MS 4GB som jag haft i mobilen tills nu, fungerade med tif hacket ibland bara.

    Någon som testat dom större Sandisk MemoryStick Micro 16gb (med MS adapter från micro förståss) på psp3000?

    Eller CR-5400 Micro SD(HC) to MS Pro Duo Adapter som tar 2st vanliga Micro SDHC kort och gör det till en Pro Duo..

    Jag skall se om vi inte kan ta in lite sådana omvandlare med nästa leverans från Asienland dock har de adaptrar jag provat inte fungerat bra utom våra egna: http://www.psxcare.com/product.php?xProd=847&xSec=99


    Dock saknas MagicGate men de fungerar för ChickHen hacket men kan strula med saker som måste verifieras mot MagicGate.
    Vår leverantör skall ha MagicGate kompatibla konverterare med men jag tror vad jag vill på det
    Står det inte Magic Gate: Supported i menyn så är det ju inte en 100% lösning eller hur

    Provade adaptern vi har med ett 2Gb MicroSD kort och ChickHen filer o den startade iaf.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  29. #29
    Registrerade
    Feb 2004
    Inlägg
    91
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av Mormis Visa Inlägg
    Köpte ett NFS:Undercover bundle och fick 4.21 firmware, mycket fint Fick igång detta efter lite meckande. Tycker du ska nämna i guiden att man inte ska stänga av sitt PSP utan bara lägga det i sleep annars går den tillbaka till 5.03 original.
    Jag har stängt av och satt på min PSP utan att det försvinner, gäller väl bara om man drar ur batteriet?

  30. #30
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    1 361
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av gheno Visa Inlägg
    Jag har stängt av och satt på min PSP utan att det försvinner, gäller väl bara om man drar ur batteriet?
    Kör du med med riktiga M33 utan exploits så ska det aldrig försvinna förutom om något är fel eller om du uppdaterar med sonys

    ChickHEN försvinner när man gör en reboot av pspn, antagligen så sätter du pspn i sleep (du tryck på on/off-knappen snabbt och inte håller in i ett par sekunder)?
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

    Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

    CFW - ix 1.51

Sida 1 av 2 12 SistaSista

Liknande diskussioner

  1. test
    By MaCRo in forum Test
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2010-05-09, 23:04
  2. Xbox 360 Ping 17 Test Disc
    By int21 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-18, 08:41
  3. Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-07-04, 10:25
  4. testing
    By EvilBoY in forum Test
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2003-03-10, 17:26

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •