Tja!
Kom hem från USA för 2 dagar sen och köpte med mig Tiger Woods 2010, tryckte i skivan och körde updaten (kunde inte starta de annars). Och efter de så kommer ja in inte in i settings. Någon som vet vad ja kan göra?
Tja!
Kom hem från USA för 2 dagar sen och köpte med mig Tiger Woods 2010, tryckte i skivan och körde updaten (kunde inte starta de annars). Och efter de så kommer ja in inte in i settings. Någon som vet vad ja kan göra?
Uppdatera med en PAL skiva så ska det lösa sig... Du måste uppdatera med en som är högre än den versionen som den lade in...
Var dock glad över att det bara blev soft brick... Se upp med vad du stoppar i i framtiden...
Bjerlk
shit, ah får vänta en stund då innan de kommer en ny update tiger 10 har inte ens kommit till sverige än :/
Tjena grabbar, jag har precis dragit ner Tiger Woods 10 NTSC Versionen, mitt Wii sitter med en WiiKey 1, senaste firmware uppdateringen men jag kan inte få Wiiet att läsa skivan, skulle det vara något fel på min Wiikey (som kanske är för gammalt) eller kan det vara skivorna? x_x;
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Bookmarks