Visar resultat 1 till 8 av 8

Diskussion: ABGX360: alltid autofix?

  1. #1
    Registrerade
    Feb 2005
    Inlägg
    62
    Respekt
    20

    ABGX360: alltid autofix?

    Snabb fråga:
    är det det normala att ABGX360 kräver en s k Autofix på nya rellar? Eller är det det normala att rellen som släpps bara ska kunna verifieras?
    Jag brukar alltid ställa in Autofix 3 innan jag bränner, men ömsom blir man ju otålig och jag har ingen lust att bränna 2 skivor

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Normalt att sett nytt spel inte Checkar verifiering då den inte kunnat verifieras mot ett släppt orginal :d

    Man får då vänta o se inte köra level 3 på en gång.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av mdmar Visa Inlägg
    Snabb fråga:
    är det det normala att ABGX360 kräver en s k Autofix på nya rellar? Eller är det det normala att rellen som släpps bara ska kunna verifieras?
    Jag brukar alltid ställa in Autofix 3 innan jag bränner, men ömsom blir man ju otålig och jag har ingen lust att bränna 2 skivor
    ställ in abgx360 på autofix level 3 på alla nerladdade spel och level 2 för egenrippade. behövs inte din backup fixas så gör autofix det inte, att ha på autofix patchar inte om en korrekt backup. så ställ in abgx360 på level 3 och spara inställningarna och tänk inte mer på det.

  4. #4
    Registrerade
    Feb 2005
    Inlägg
    62
    Respekt
    20
    Nej, det förstår jag. Men är det så att rellen ofta behöver fixas till, eller är det just bara att den ska verifieras mot ett original?

  5. #5
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Normalt att sett nytt spel inte Checkar verifiering då den inte kunnat verifieras mot ett släppt orginal :d

    Man får då vänta o se inte köra level 3 på en gång.
    fattar inget, har du kört dina meningar genom en randomizer.

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av mdmar Visa Inlägg
    Nej, det förstår jag. Men är det så att rellen ofta behöver fixas till, eller är det just bara att den ska verifieras mot ett original?
    fifty, fifty ungefär.. ja den måste verifieras mot ett original för att autofix ska veta om den ska patchas eller inte. med fixas till menar jag att få den livesäker, startar gör den med all säkerhet utan att kolla den.

  7. #7
    Registrerade
    Feb 2005
    Inlägg
    62
    Respekt
    20
    Ok - tack!

  8. #8
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    fattar inget, har du kört dina meningar genom en randomizer.
    "Det är" normalt att inte ett nytt spel Verifieras i ABGX förräns det läggs till i databasen o Verifierats mot en orginalskiva

    Sorry lorry, vaknade 06.30 idag.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. abgx360
    By firstchoice in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 27
    Senaste inlägg: 2011-12-19, 17:37
  2. abgx360 sega på att uppdatera?
    By lejonel in forum XBOX 360 Spelsnack
    Inlägg: 17
    Senaste inlägg: 2009-03-09, 10:21
  3. Halo Wars ABGX360 4st?!
    By Swizzy in forum XBOX 360 Spelsnack
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-07, 18:08
  4. abgx360
    By saxon29 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-07, 13:23
  5. alltid "fel" på ini-filen?
    By helvete in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2008-11-15, 14:32

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •