brorsan är sugen på de här spelet men iom att de inte släpps här i sverige förrän i november tror jag de va, så kanske de inte är så smart att spela de nu?
brorsan är sugen på de här spelet men iom att de inte släpps här i sverige förrän i november tror jag de va, så kanske de inte är så smart att spela de nu?
du kan börja spela det om några dagar om du är orolig för ban, det är rimmligt att du importerade det om du väntar några dagar
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
verifiera med abgx360 och spela på, import är vanligt och spelet är regionfritt.
ok men så bra, då blir brorsan glad så man behöver alltså inte vänta på de svenska release datumet utan bara på tex usa datumet? de låter ju inte dumt
precis. ms bannar inte för pre-release spelande. första gången de gick ut med att de ska banna folk var när halo 3 läckte ut från en försäljare, en vecka innan. då sades de att de som spelade innan kommer att bannas, men att de bara gällde anställda på ms. det kom senare från en på ms att anställda inte kommer att bannas. men de är ju deras taktik, att hålla folk nojiga och ovetande, för det minskar att folk lirar före release, och användandet av backuper.
Bookmarks