Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Gamla prylar ...

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25

    Gamla prylar ...

    Har ni ingen sommarjobbare som ni kunde sätta på att sortera upp bland gamla grejer och sen gör en liten specialsida med vad prylar som hittats och pris ... Jag vet jag fick köpa ett multi X Killer av er för nåt år sen .... btw det kom aldrig nån räkning på den, men vill du ha stålar så säg till ... Den var inte till mig utan tjejens unge så jag kopplade bara in den visade hur man gör och glömde allt ... Men det skulle absolut var uppskattat bland många om ni hade en specialsida med old stuff ... Finns säkert nån sommarjobbare ni kan anställa för nån dag eller 2 ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  2. #2
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    Jag skulle eventuellt vara intresserad av hårdvara för att programmera om action replay kasetterna...
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    688
    Respekt
    18
    Jag kan vara sommajobbaren om jag får MOHAAHaAHAHHA
    Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
    ALLEWMODZ-CASE MODDING

  4. #4
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av allewii Visa Inlägg
    Jag kan vara sommajobbaren om jag får MOHAAHaAHAHHA
    Sommarjobbare med samma häftig tim peng jag fick 11:-
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Ja för fan 11:-/tim kan man ju få om man vill sitta och sortera våra skräplådor :-)

    Det skall nog finnas några "flasha-om-kassetter" kort liggande, men det var rätt mycket voodoo över det där, tror jag hade 1-2st ÄKTA sådana från datel samt ett gäng "kina" varianter. Vissa kort kunde flasha vissa kassetter, men de flesta "kina-killers" var lång ifrån kompatibla med annat än att man kunde starta kopierade spel med dom.

    Jag ägnade massor med tid åt det där när det begav sig...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Halo 3 Prylar
    By maddiy in forum XBOX 360 Spelsnack
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2009-04-22, 22:53
  2. 360 som multimediaburk (som gamla xboxen)
    By drik in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2008-11-04, 21:43
  3. Xbox 360 och gamla xbox "link"
    By LuXOD in forum XBOX 360 Spelsnack
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-19, 22:16
  4. Gamla spel fungerar inte
    By denjia in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2008-02-11, 17:06
  5. Använda gamla kontroller
    By CIRCLE_P in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-06, 00:26

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •