Tänkte bara dubbelkolla att nu när det går att flasha psp 2004 och 3000 versionerna, jag har en 2004 me m3 moderkortet eller vad det heter, det skall gå och jag har rätt version på mjukvaran
.
isåfall spinner jag in på direkten / Felix
Tänkte bara dubbelkolla att nu när det går att flasha psp 2004 och 3000 versionerna, jag har en 2004 me m3 moderkortet eller vad det heter, det skall gå och jag har rätt version på mjukvaran
.
isåfall spinner jag in på direkten / Felix
Kolla min guide där står allt!!
http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=37127
Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
ALLEWMODZ-CASE MODDING
Japp vi fixar det men dom får inte ha för hög systemversion när du kommer.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Klistra min tråd please Hansi
http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=37127
Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
ALLEWMODZ-CASE MODDING
Enough
Den får ligga i FAQ o skall det klistrar får det bannemig avklistras lite först
PSP med v3 moderkort går inte att Flasha ännu för att återgå till topic, men vissa tiff exploits ( ChickHen ) kan man fuska igång isos med
Ingen 100% lösning samt strular med vissa moderkort.
Läs föregående redan skapade trådar om det eller sök på mina nyaste inlägg + mark2 som sökord.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Håller med Pendragon. Vi har alldeles för många klistrade trådar redan x)
Många är dessutom utdaterade, behöver rensas lite.
Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks