Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: PSX Copy?

  1. #1

    Question PSX Copy?

    www.cdrsoft.net kan man ladda hem psxcopy, men det funkar inte att ladda hem, har prövat hundratals gånger vid olika tillfället,
    finns det någonstans man kan ladda hem det, och är det bättre än andra progam ?
    Xbox [1.1] - Flashat
    Wii [3.4E] - Wiikey [1.9s]

  2. #2
    Micke Johansson Guest

    Post

    Originally posted by JoelLindgren:
    www.cdrsoft.net kan man ladda hem psxcopy, men det funkar inte att ladda hem, har prövat hundratals gånger vid olika tillfället,
    finns det någonstans man kan ladda hem det, och är det bättre än andra progam ?
    Visst!! Prova bränna med Easy Cd Creator 4, det funkar helt utan problem......

  3. #3

    Angry

    Jag kör bland annat med det, men det går inte bättre än nåt annat.
    det blir inte "audio cd" som med alla andra , men det uppstår i bränningen att han inte kan bränna .str filer (filmsekvenser., i resident evil3 tex.), och annars blir bränningen helt perfekt, men då jag startar spelet så fryser det sig antingen efter den "svart bilden" med psx loggan, eller så gå den till "memory card - cd player" menyn...
    va fann ??
    hur gör du då du kopierar med det exakt ?
    Xbox [1.1] - Flashat
    Wii [3.4E] - Wiikey [1.9s]

  4. #4
    mannen med svaren Guest

    Post

    jag kan säga att ni båda e på fel spår. dessa prog sugger, kör med bra prog som cdrwin eller clonecd

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Originally posted by JoelLindgren:
    Jag kör bland annat med det, men det går inte bättre än nåt annat.
    det blir inte "audio cd" som med alla andra , men det uppstår i bränningen att han inte kan bränna .str filer (filmsekvenser., i resident evil3 tex.), och annars blir bränningen helt perfekt, men då jag startar spelet så fryser det sig
    Du försöker tydligen kopiera spelet "fil för fil" vilket krånglar till det för dig.

    Använd ett program som kopierar hela skivan utan att bry sig om filsystem etc.


    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  6. #6
    easyblue Guest

    Question

    Men var får man tag på ett sådant och vad heter det? Jag har försökt med Clone Cd ocg CD Rwin, men inget funkar, spelet fryser sig i början.

  7. #7
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Om du har problem med "str" filer så gör du fil-för-fil kopiering och inte disccopy.

    Jag förstår inte hur du lyckas få problem med "str" filer m.m. med cdrwin, använder du verkligen disccopy funktionen?

    Och använder du en betald registreringskod?
    Använder du en du hittat på nätet/genererat själv får du skylla dig själv om du inte kan bränna, dessa koder detekteras av cdrwin som därmed börjar djäklas genom att förstöra skivor...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. psX
    By pege63 in forum Playstation - Övrigt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2003-06-17, 13:56
  2. Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-08-05, 20:24
  3. vcd vs psx one (psx care)
    By daniel_e53@hotmail.com in forum Playstation - Övrigt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2002-06-25, 21:55
  4. Messiah + CD-R PSX + v5 = Error?
    By CompuTerror in forum Messiah - Teknisk support
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2002-05-27, 10:56
  5. sparning från psx till emulator.
    By Lynx in forum Playstation produktsupport - övrigt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-05-02, 23:27

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •