Visar resultat 1 till 16 av 16

Diskussion: Xbox 360 Wireless Gaming Receiver

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2008
    Inlägg
    62
    Respekt
    16

    Xbox 360 Wireless Gaming Receiver

    Nån som vet vars jag kan köpa http://www.*********.com/prod.php?id=68293 hittar serriöst INGENstans.

    Mvh stumpen

  2. #2
    Registrerade
    Nov 2008
    Inlägg
    62
    Respekt
    16
    Xbox 360 Wireless Gaming Receiver* råkade länka en sak från ********* ist

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    vad exakt är det du söker?
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    vad exakt är det du söker?
    Xbox 360 Wireless Gaming Receiver skrev han.

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Förut gick det iaf att köpa 360 handkontroll "för pc", då ingick en sådan receiver (om det är den jag tror man menar) och paketet kostade väl bara en 50-lapp mer än en "vanlig" 360 wireless kontroll.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    244
    Respekt
    20
    Jag hade exakt samma problem som dig, kolla på Ebay där finns dom att köpa för 100-300kr
    Xbox 360 samsung extreme firmware
    Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
    PsTWO V14 Matrix infinity
    Gamecube Qoob

    Ps.

    Även den starke får ta i när han skiter.

  7. #7
    Registrerade
    Jul 2008
    Inlägg
    60
    Respekt
    16
    Finns det ingen annan lösning förutom en sån där receiver? Ingen vanlig adapters som funkar. Har läst nånstans att dom har slutat tillverka dom där.

  8. #8
    Registrerade
    Feb 2008
    Inlägg
    386
    Respekt
    17
    Snålare jävlar än MS får man leta efter. Det enda som ingår till xboxen är det som krävs för att den ska funka. WLAN, 700 kr, uppladdningsbart batteri kostar en 300 kr till. Detta ingår i PS3, tillsammans med en Blu-Ray läsare.

    Och efter att man köpt play n charge kitet, så visar det sig att kontrollen forfarande är i RF-läge, vilket innebär att du inte kan ha den som en trådad kontroll, och då vill dom att man ska köpa en adapter på det. Nu visar det sig att dessa slutats tillverkas, då måste man köpa sig en trådad kontroll, trotsa att man kanske redan har fyra fullt fungernade trådlösa. Jävla svin

    Tack och lov att den är flashbar

  9. #9
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Heenok Visa Inlägg
    Snålare jävlar än MS får man leta efter. Det enda som ingår till xboxen är det som krävs för att den ska funka.
    vad annars behöver man? en fungerande konsol är väl allt. sen får du se att ms system är till för att den ska finnas en variant för alla, i olika klasser. alla behöver inte wlan, blu-ray osv och varför ska de då betala för det. var är alla ps3or där man har lite mer valfrihet vad som ska följa med, och få ett bättre pris?

  10. #10
    Registrerade
    Feb 2008
    Inlägg
    386
    Respekt
    17
    Ok, blu-ray och wlan kanske inte är något alla behöver, men dom borde i alla sett till så att man kan använda hk till datorn när man köpt play n charge kittet.

  11. #11
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Heenok Visa Inlägg
    Ok, blu-ray och wlan kanske inte är något alla behöver, men dom borde i alla sett till så att man kan använda hk till datorn när man köpt play n charge kittet.
    det finns en trådad och en wireless 360 kontoll som är anpassad för dator. det är jävligt kasst att inte rockband gitarren funkar till gh till 100% eller vice versa, same shit. förr var inget kompatibelt med varandra, varför skulle det vara det idag? money, money.

  12. #12
    Registrerade
    Feb 2008
    Inlägg
    386
    Respekt
    17
    det måste finnas en gräns mellan att kunna få in lite extra pengar och ren girighet...

  13. #13
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Undrar om man kan modda en synkpanel från en 360 så man kan köra den via USB på en PC för att synka 360 trådlösa kontroller..... hehe kanske skall ta o mecka lite efter semestern
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  14. #14
    Registrerade
    Feb 2008
    Inlägg
    386
    Respekt
    17
    Hur mycket skulle du ta ifall det funkar?

  15. #15
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Dom finns att köpa på Ebay annars för 48,96 US Dollar (motsvarande cirka: 375 kronor) Inklusive frakt...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  16. #16
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Heenok Visa Inlägg
    Hur mycket skulle du ta ifall det funkar?
    Vi får väll se om det fungerar eller hur
    Handlar det bara om att löda på en USB kabel på en ny synkpanel ( Startknapsmojängen som vi säljer för 500 kr ) så lite för arbete o en slaktad usb kabel, dock är inte det användarvänligt för fem öre ur ESD synpunkt om de ligger helt öppna " Tänkte på Swizzy där " o är det bara så enkelt så gör jag en guide o lägger upp så får folk bränna saker bäst de vill själva
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-07-16, 11:58
  2. Xbox 360 Ping 17 Test Disc
    By int21 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-18, 08:41
  3. xbox 360 Elite fläktar väsnas
    By dr_fredrik in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-10, 17:51
  4. Xtreme firmware 3.0 for TS-H943 Xbox 360
    By arvdal in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-23, 11:22

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •