Visar resultat 1 till 13 av 13

Diskussion: Project Natal

Registrerade
    May 2009
    Från
    vimmerby, småland
    Respekt
    16

Project Natal

va tror ni om en sån grej?

jag tycker de verkar riktigt häftigt, att slippa använda en tråkig dosa utan bara tex vifta me händerna för att spöa nån på street fighter. jag tror de kommer bli en stor grej. om den funkar så bra som dem säger nu då alltså. men den kommer säkerligen kosta en del =(

Project Natal

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    26
    frågan är vilka spel detta kommer fungera med, och om dessa titlar kommer vara bra. exemplen de har med i intro filmen ser ju inte direkt bra ut som spel tycker jag. allt återstår att se.. kommer gow att funka till det här så kommer det verkligen vara bra för motionen

Registrerade
    May 2009
    Från
    vimmerby, småland
    Respekt
    16
    jo precis, spelen dem visat nu är ju inte direkt nån jätte hit. ja de vore coolt om de funka till gow. även cod. men undrar hur dem tänkt me skjutspel? jag menar, hur ska spelet fatta att man skjuter, slänger granat elr liknande? inte kul att behöva skrika pang pang elr boom osv men de är iaf intressant, banar väg för en mycke trevlig framtid inom spelandet =)

Registrerade
    Jun 2008
    Från
    Bunkergate 7
    Respekt
    17
    "jag skrek pang för många gånger så nu har jag tappat rösten "

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    project natal är ett riktigt grymt projekt, bara det fungerar med lite roliga spel i framtiden blir man juh glad =) såg en video där dom demonstrerade det första gången typ för ett tag sedan, då var det en tjej som snackade med en pojke typ och han kunde se hennes känslor etc. samt kunde hon rita en bild och föra över till honom genom att dra den framför kameran, väldigt nice!! ska kolla länken o se om det finns någe ny info om det

*edit:*

Första videon där, lionhead videon är den jag såg
    Last edited by Swizzy; 2009-06-27 at 19:23.
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Registrerade
    Feb 2008
    Respekt
    17
    Man har ju sett några videos på YouTube och Xbox Live Verkar som om detta kan bli grymt stort om det utnyttjas på rätt sätt. Att köra bil verkade ju kul för er som sett filmen på Live.

Registrerade
    Jan 2007
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av Heenok Visa Inlägg
    Man har ju sett några videos på YouTube och Xbox Live Verkar som om detta kan bli grymt stort om det utnyttjas på rätt sätt. Att köra bil verkade ju kul för er som sett filmen på Live.
    Jag är lite nyfiken på hur man gasar och bromsar. Ska man ha foten i luften helatiden eller något liknande?

Registrerade
    May 2009
    Från
    vimmerby, småland
    Respekt
    16
    jo att köra bil såg riktigt kul ut. men hur tror ni att de är me verklighetskänslan? jag menar, de kommer ju inte va nåt motstånd i tex ratten som me force feedback.

edit:
    http://www.youtube.com/watch?v=CgA8XZuvhsA
    här får man se dem köra bil.

http://www.latenightwithjimmyfallon....-6109/1123102/
    Last edited by mrflim; 2009-06-29 at 18:15.

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Den dagen dom löser det på Nathal kommer TV-Spelandet nå en helt ny nivå
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Ganska stor update?

http://www. we -- bha -- llen .com/prod.php?id=106446

Registrerade
    Feb 2010
    Respekt
    15
    i senaste smallville spelade dom med natal,

Registrerade
    May 2009
    Från
    vimmerby, småland
    Respekt
    16
    1500 ( om den nu stannar på de priset ) var inte farligt för en ändå, trodde den skulle kosta mycke mer. får se om ekonomin tillåter en sån i framtiden. men innan man köper en vill man nog läsa lite recensioner o höra folks åsikter, kanske är helt värdelös? :/

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av mrflim Visa Inlägg
    1500 ( om den nu stannar på de priset ) var inte farligt för en ändå, trodde den skulle kosta mycke mer. får se om ekonomin tillåter en sån i framtiden. men innan man köper en vill man nog läsa lite recensioner o höra folks åsikter, kanske är helt värdelös? :/
    Tekniken är ju inte roligare än hur spelutvecklarna lyckas utnyttja den. Jämför med tekniken i Nintendo WII, vi hade samma funktioner i handkontroller till både playstation och pc för nästan 10 år sedan men då inga spel utnyttjade det så låg dom osålda tills vi körde dom till soptippen...var ju inte ens USB på pc-varianten :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

1. Project Gotham Racing ......
    By maeron in forum Nintendo WII - Spelsnack
    Senaste inlägg: 2009-01-10, 19:19
  2. Project Gotham racing 4
    By gnuttes in forum XBOX 360 Spelsnack
    Senaste inlägg: 2007-12-10, 22:56
  3. Project 64
    By Vox in forum Emulatorer
    Senaste inlägg: 2007-10-22, 22:21
  4. Pal ??Tony Hawks Project 8 MULTi5 FREE REGiON NTSC XBOX360-VORTEX
    By Clifton82 in forum XBOX 360 - Allmänt