Visar resultat 1 till 14 av 14

Diskussion: Bf1943

Registrerade
    Oct 2004
    Respekt
    21

Bf1943

Vad händer egentligen med detta spel? det stod ju om att det skulle släppas nu i juni men det verkar ju inte hända? och överallt ståre antingen olika releasdatum eller "okänd"
    Xbox 360 samsung extreme firmware
    Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
    PsTWO V14 Matrix infinity
    Gamecube Qoob

Ps.

Även den starke får ta i när han skiter.

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    BF1943? pratar du om battlefield? ingen aning...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    26
    http://www.vgreleases.com/Xbox360/Re...te-272166.aspx 1 juli i usa enligt denna.

http://www.vgreleases.com/News-346291.aspx 9 juli enligt denna.

http://forums.electronicarts.co.uk/b...nfirmed-6.html

According to official sources to DICE had declared that the release to battlefield 1943 for juny 25th is being delayed for at least two weeks...9th july approximately.the causes to delay are not for problems about game creation,the problems are about the format to PS3(Playstation network). I hope that it resolve as soon as possible.
    http://translate.google.com/translat...istory_state0=

According to official sources said, developers of the title, release date originally scheduled for June 25, 2009 can not be met due to various problems, not the end of the game, but at launch the service in conjunction with PSN and Xbox Live, so I will have to wait until at least two weeks later, which would give us the upcoming July 9, 2009. However, not even the official source can clarify the final date of departure of the two console versions, as it does not depend directly on them but those responsible for both platforms, Microsoft and Sony, so its release could be delayed further.

Registrerade
    May 2009
    Från
    vimmerby, småland
    Respekt
    16
    är de inte de här spelet som släpptes till dator för ett x antal år sen? isf ska de bli jäkligt kul att få spela de igen o på x360 dessutom =)

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Citat Original inlägg av mrflim Visa Inlägg
    är de inte de här spelet som släpptes till dator för ett x antal år sen? isf ska de bli jäkligt kul att få spela de igen o på x360 dessutom =)
    du tänker nog på Battlefield 1942? det är nog en liknande sådan, men med bättre grafik
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Registrerade
    Oct 2004
    Respekt
    21
    ja 1943 ska ju vara samma som 1942 fast med frostbite motorn.

det som är lite drygt är ifall man kollar på EAs hemsida så står det release 30/9 , men då ska det ju släppas till pc, så jag vette fan om dom har blandat ihop saker och ting.
    Xbox 360 samsung extreme firmware
    Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
    PsTWO V14 Matrix infinity
    Gamecube Qoob

Ps.

Även den starke får ta i när han skiter.

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    vi får väl vänta och se =) ett som är säkert är att jag kommer skaffa det när det kommer jag älskade Battlefield 1942 ^^
    Google is your friend!

Registrerade
    May 2009
    Från
    vimmerby, småland
    Respekt
    16
    jo de är de jag tänker på =) låter bra att de är typ samma spel men me lite bättre grafik. jag gilla också bf1942 grymt mycket. spela hur mycke som helst. tyvärr lagga spelet väldigt mycke för mig så jag hoppas verkligen att detta ska funka bättre =)

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    skaffar du det till 360'n kommer det med 99% säkerhet inte lagga, såvida du inte lirar live med dålig anslutning
    Google is your friend!

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    http://xboxlive.ign.com/articles/100...l?_cmpid=ign40 det verkar som att BF1943 kommer finnas som download på live enbart jag som inte har några market points!
    Google is your friend!

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    26
    det stämmer, det finns bara som arcade, det är bara att handla på.

http://www.vgreleases.com/Xbox360/Re...te-272166.aspx

Registrerade
    May 2009
    Från
    vimmerby, småland
    Respekt
    16
    jag har testat de, kört ett par gånger o visst är de kul. men nåt jag missade var att man bara kan spela de live. vilket jag tycker är för jävligt! ok att de kan va kul att spela live men jag spelar de typ aldrig.

men jag hoppas att jag missat nåt, nåt där man kan spela offline elr att de kommer nåt som gör att man kan de i framtiden.

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    26
    Citat Original inlägg av mrflim Visa Inlägg
    jag har testat de, kört ett par gånger o visst är de kul. men nåt jag missade var att man bara kan spela de live. vilket jag tycker är för jävligt! ok att de kan va kul att spela live men jag spelar de typ aldrig.

men jag hoppas att jag missat nåt, nåt där man kan spela offline elr att de kommer nåt som gör att man kan de i framtiden.
    offline mot botar då eller? det är inget singleplayer spel, utan enbart multiplayer spel.. du kanske missat det.

Registrerade
    May 2009
    Från
    vimmerby, småland
    Respekt
    16
    jo jag hade missat de. jo precis mot botar som de va i bf1942. de hade också varit kul. men men.. nu har man iaf spelet o testat de. o kul var de =)

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner