Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Någon duktig tekniker eller Hansi

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2001
    Inlägg
    20
    Respekt
    0

    Question Någon duktig tekniker eller Hansi

    Jag har en kompis som har ett Neo 4.5 installerat i en V3 PAL med GAP bios som cd släden åker ut och in ett flertalet (&ggr) gånger innan den startar upp spel,till saken hör att kablarna 43,42 samt 38,39 inte är installerade,vad jag har förstått av andra inlägg på nätet så är det dålig Ström 5Volt är detta riktigt?? tacksam om någon hade en alternativ punkt till dennna 5Volt som är anpassad till Neo 4.5 Clip Chip.
    Hansi du brukar ju vara en hejare på att svara på alla frågor du har väl en bunt duktiga underhuggare hos dig som sitter och felsöker samt löder hela dagarna eller har jag fel?.
    Dom killarna/Tjejerna kanske har något matnyttigt att tillägga i denna fråga.

    Tack på förhand

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Japp, och dom tar sig endast tid att ge support till kunder som köpt prylarna från oss :-)

    Vi har aldrig råkat ut för något neo4 som skickar ut släden flera gånger om.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Jun 2001
    Inlägg
    20
    Respekt
    0

    Unhappy

    Ok det förstår jag men kan du kanske inte dela med dig av dina kundskaper om en alternativ 5Volt?? eller kanske du har någon URL till någon sida som beskriver vilka punkter som gör vad?..

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Det var så länge sedan, ämnet har nog varit uppe i forumet förut.

    Du har väl multimeter, det är inte speciellt svårt att hitta 5 stabila volt...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Jun 2001
    Inlägg
    20
    Respekt
    0

    Post

    Hansi om du ville veta så var det anslutning 40,41 som inte skulle vara lödda om man inte använde DVD samt Macro Off.

    Nu funkar maskinen till 100% tack vare en kille från UK som besitter kunskapen av tekniken i PS2:an

    <small>[ 24 July 2002, 17:23: Meddelandet redigerat av: ****** ]</small>

Liknande diskussioner

  1. Hansi
    By lypsyl in forum Test
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2003-03-15, 13:48
  2. Hansi, eller någon annan hjälpsam.
    By ULAS in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 15
    Senaste inlägg: 2002-12-16, 09:59
  3. till hansi eller någon.....
    By JoNTaN in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2002-08-24, 18:43
  4. Fråga till Hansi eller någon annan kunnig
    By Koppen in forum NEO4 - Teknisk support
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2002-02-24, 15:24
  5. HJÄLP HANSI ELLER NÅGON PÅ PSXCARE
    By Erik in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2001-02-21, 21:04

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •