Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Ak 2i

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2008
    Inlägg
    2
    Respekt
    0

    Ak 2i

    Hur ska jag göra för att få igång mitt Ak 2i kort? när jag ska starta den står det "System file is missing"

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Surfa in på deras hemsida och ladda hem driverpaketet och lägg de filerna på ditt minneskort.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Sep 2009
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Jag har ett problem. Jag har AK2i med ett SDHC micro 4GB minne. Jag har lagt in mappen och filen i root som man ska på minnet. När jag startar upp min DS och når första menyn så är boxen där man trycker på för att komma in i moddningen blank. När jag trycker på den blanka rutan så blir båda displayerna helt vita och stannar så. Det är som om AK2i adaptern fungerar men den kan inte känna av SD kortet. Har någon en idé av vad som bör göras?
    Jag köpte AK2i adaptern nyss och har aldrig fått den att funka.

  4. #4
    Registrerade
    Sep 2009
    Inlägg
    2
    Respekt
    0

    Systemfil AK2 kort till DSL

    Har samma problem. Jag har varit inne på deras site men jag fattar inte vilken file eller pack jag ska dra hem. Jag har läst och läst överallt halva natten och jag lär mig massor men hittar inte den ända lilla file som jag behöver. jag är långt ifrån bra på detta så all hjälp mottas tacksamt

    /CC


    Citat Original inlägg av Dropz Visa Inlägg
    Hur ska jag göra för att få igång mitt Ak 2i kort? när jag ska starta den står det "System file is missing"

  5. #5
    Registrerade
    Sep 2009
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Tja, det är inte samma problem som för mig. Det visade sig att min A2i adapter var sönder. När jag fick en ny på PSXcare så funkade det.
    Du laddar ner filen på:
    http://www.acekard.com/download.php

    sedan trycker du på länken:
    "Version 4.18."

    där i har du filen.
    Den download sidan är inte så användarvänlig, men gör som jag skrev så funkar det.

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •