Original inlägg av
HallonTerror
Jag har fått ett lite liknande problem.
Tidigare hade jag iXtreme 1.51 och kunde då köra Wave upp till och med 3 som sig bör och det funkade alldeles utmärkt. Idag fick jag hjälp att flasha två konsoler till iXtreme 1.61, jag har Lite-On och ville gärna slippa boot-disk.
Problemet är att spelet med Wave 4 som jag tidigare har testat med beter sig som tidigare. Dvs. att bilden får en väldigt ljus xbox-logga och jag kan röra på spakarna för att komma åt olika dvd-kontroller. Gamla spel som är Wave 3 eller äldre botar nu inte alls, utan jag kommer till en skärm med massa text. Dvs. en skärm likt den som ska komma fram när Activation-disk behövs för 1.6. Det står något om att sätta in DVDn i en Xbox 360-konsol.
Jag testade i rent felsökningssyfte att uppdatera den ena konsolen till senaste dashboard med hjälp av en annan tråd här och Dragonslayers finfina guide, men till ingen nytta vare sig för Wave <3 eller Wave >3.
Har konsolerna helt enkelt blivit felflashade och ev. har varandras nycklar etc. Kan fel av den här typen uppstå då?
måste vara något med felflash fel nyckel kanske borde inter vara det.
Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
ALLEWMODZ-CASE MODDING
Bookmarks