Jag har en PS2:a med Neo4 och när jag swappar åker inte luckan in de sista centimetrarna, är detta vad ni kallar för "lazy tray" eller gör något annat galet???
Jag har en PS2:a med Neo4 och när jag swappar åker inte luckan in de sista centimetrarna, är detta vad ni kallar för "lazy tray" eller gör något annat galet???
Det låter som "lazy tray" om den inte orkar dra in släden ordentligt. Temp fix = hjälp till lite manuellt. Annars får du leta reda på någon bättre +5v (eller var det 3.5v, var så länge sedan vi pysslade med NEO4...).
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Tack för ditt snabba svar.
"Hjälper" jag släden står den bara och tuggar utan att det händer någonting. Upplysningsvis så är min PS2:a moddad av Er. Kan man bygga om den med Messiah ????
Det går att bygga om till Messiah, eller så kan vi försöka rätta till neo4:an.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Det verkar lika bra att ta sig en tur till Stockholm med maskinen![]()
Bookmarks