Nu har jag beställt en Pandorabatteri..
Postar när det kommit hem, har en känsla av att jag kan behöva lite hjälp..
Nu har jag beställt en Pandorabatteri..
Postar när det kommit hem, har en känsla av att jag kan behöva lite hjälp..
Thats why we are here ...
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
om du bara har en metod att få ett Memory Stick att dyka upp i windows via en USB device så kan du använda min .img fil som jag gjort av mitt minne, helt färdigt att köra på
det är en 512mb's bild, vet inte huruvida det fungerar på större minnen men det borde inte vara några problem med det, däremot mindre minnen kommer det INTE fungera på... OBS: Viktigt att ditt minneskort dyker upp som USB Device då det är så jag gjort för att få ut BootSektorerna också, inte bara innehållet... detta för att göra det så enkelt som möjligt för er andra
du kan komma åt att göra så via din PSP vet dock inte hur det fungerar med omoddad PSP, ngn som vet?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Sorry to reign on your parade Pendragon men det finns ingen sådan option i Recovery menyn ... Sen är det väl inte fel att bli hänvisad till ett ställe där man kan ladda ner ett färdigt och komplett Magic Stick ...
Last edited by Begga; 2009-10-29 at 12:37.
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Nej inte i Recoverymenyn, startar du programmet 5.50 Gen-D4 eller vad det heter som ligger på minneskortet efter du laddat ned så får du upp nya menyer i den får du valet att göra ett batteri/minne... så uppdatterade jag alla våra gamla stickor på jobbet
Länk till FAQ: http://www.forum.psxcare.com/support...ad.php?t=33507
Länk till 5.50 Gen-D mjukvaran man kan starta från ett PSP med CFW *Din kompis eller så* som trollar om minneskortet till Pandoraminne o gör Servicebatterier o tillbaka till orginal: http://www.psp-hacks.com/file/1840
Im teh king of Hellfire
Last edited by Pendragon; 2009-10-29 at 19:19.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks