Visar resultat 1 till 10 av 10

Diskussion: Något är skumt... Riktigt skumt...

  1. #1
    Registrerade
    Feb 2008
    Inlägg
    386
    Respekt
    17

    Något är skumt... Riktigt skumt...

    Började lira Fight Night Round 4 för några dagar sen, grymt roligt spel. Har aldrig varit uppkopplad mot Live sen jag stoppat in skivan i boxen. Ändå så står det på EA:s hemsida att jag har klarat av 4% av spelet. På Xbox står det inte ett piss om Fight Night.

    Hur fan går detta till? Hur kan dom känna till min progress i spelet när boxen inte haft en nätverkskabel i sig sen en vecka innan jag började lira spelet?
    Last edited by Heenok; 2009-07-11 at 23:53.

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    ingen aning, det där är väldigt mysko... den ska inte kunna ha någon form av kontakt alls på det viset o.O såvida du inte har haft kabeln i några sekunder när spelet gått igång, det räcker...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    någon gång har boxen varit ansluten, efter du har spelat det, så enkelt är det. de kan inte gissa sig till din highscore eller flytta den via telepati.

  4. #4
    Registrerade
    Feb 2008
    Inlägg
    386
    Respekt
    17
    Vet själv att jag inte haft den i på ca 10 dagar. skulle det vara så att jag ändå råkat ha haft i kabeln bara en kort stund så skulle ändå gamerscore och information om att jag spelat spelet legat på XBOX.com

    Fan vad konstigt alltså

    Pics of proof: http://img8.imageshack.us/gal.php?g=namnls2i.jpg
    Last edited by Heenok; 2009-07-12 at 20:45.

  5. #5
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    säkert en bug i deras system. det står ju noll spelade matcher så de har inte registrerat något av ditt spelande.

  6. #6
    Registrerade
    Feb 2008
    Inlägg
    386
    Respekt
    17
    Betyder inte det noll spelade matcher online

  7. #7
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    vet inte, men har inte siffran ändrats så är det väl en bug helt enkelt. är du helt säker på att den inte visat 4% sen du skapade kontot? har den inte ändrats på senare tid och du inte haft i kabeln så kan du nog dra slutsatsen själv. de kan inte läsa av din profil om du inte har något ikopplat, då är felet någon annanstans. ring deras support och fråga varför din profil har 4% när du inte haft boxen mot nätet, de har nog bättre svar än oss.

  8. #8
    Registrerade
    Feb 2008
    Inlägg
    386
    Respekt
    17
    ok, får väl göra så.

    Kontot på just den EA sidan skapade jag samma dag jag postade tråden, så det är väl antagligen en bug precis som du säger, eftersom det vart 4% hela tiden

  9. #9
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Storebror ser mer än man tror tydligen
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  10. #10
    Registrerade
    Sep 2009
    Inlägg
    14
    Respekt
    0
    Troligtvis blir det så om du har xboxen inloggad i xbox live, du behöver inte spela spelet över live för att det ska visas. Så det kommer fortsätta så om du inte tar ur kabeln till nätet innan du spelar.

Liknande diskussioner

  1. Xboxen repar skivor, finns det något jag kan göra?
    By Solros in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2009-01-18, 22:28
  2. Problem med att lägga in spel - Har Custorm Firmware 3.81 eller något :P
    By Sezer143 in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-26, 12:08
  3. Pioneer DVR-115D, lyser bara utan att något händer!? Hjälp!
    By tigersaid in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-23, 11:18
  4. Något fel med brännigen i img burn
    By nickelager in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-16, 19:57
  5. Wii fit-skivan surrar något enormt
    By Grimmy in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-17, 14:02

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •