Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Dsn5?

  1. #1
    Registrerade
    Jul 2009
    Inlägg
    5
    Respekt
    0

    Dsn5?

    Hej hej.

    En bekant visade mig idag ett flashkort till DS som han var mycket nöjd med - det hette visst DSN5. Jag ser dock inte det här kortet hos PSXCare. Ska jag tolka detta som att de kort som erbjuds här är bättre, eller är DSN5 bara svårt att få tag i? Han hade visst fått sitt från Hong Kong.

    Är väldigt sugen på att skaffa mig en dylik produkt!

  2. #2
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Har inte hört talas om det flash kort du nämner men jag skulle starkt rekommenderar att du köper denna produkt ----> http://www.psxcare.com/product.php?xProd=683&xSec=81 ... I min mening är det den bästa du kan köpa och jag tror många håller med mig ... Dock så fungerar den inte med den ny DSI ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  3. #3
    Registrerade
    Jul 2009
    Inlägg
    5
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Begga Visa Inlägg
    Har inte hört talas om det flash kort du nämner men jag skulle starkt rekommenderar att du köper denna produkt ----> http://www.psxcare.com/product.php?xProd=683&xSec=81 ... I min mening är det den bästa du kan köpa och jag tror många håller med mig ... Dock så fungerar den inte med den ny DSI ...
    Okej, kanske var något som mest är populärt i Asien då. Vet inte så mycket mer om det annat än att det visst klarade i princip alla spel och har en hemsida på http://www.dsn5.com/EN-N5/n5-en.htm.

    Men det tycks ju inte nödvändigt att leta bortom det som finns på PSXC.

    Lika bra att köpa kortet du tipsar om då, eller är de övriga varianterna som säljs här ungefär likvärdiga?

    Tack för svaret!

  4. #4
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Alla klarar ju att köra NDS Roms men med kortet jag tipsade om får du lite mer möjligheter såsom att även kunna köra GBA Roms och pluggar du in det i en NDS Lite så sticker det inte ut som vissa andra kort gör ... Du får även möjligheten att köra Homebrew på ett smidigt sätt du kan tom köra en patchad version av NDS Browsern som är en version av Operas browser ... Vill du enbart köra DS Roms så kan du köpa ett R4 v2 som har stöd för SDHC vilket jag inte är så säker att Real Perfect klarar ... Men det kan säkert någon annan svara på
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •