Visar resultat 1 till 8 av 8

Diskussion: Boka tid??

Registrerade
    Jul 2009
    Respekt
    0

Boka tid??

Hej jag undrar om man vill komma in med sin box och få den flashad behöver man boka en tid eller är det bara komma in i butiken och lämna in den och betala? Undrar även hur lång tid det tar för dem att flasha den?

Tack på förhand

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Boka tid tycker vi är onödigt då vi ibland har en del att göra
    Vi tillämpar köprincipen där först in går först ut, och ju mer vi har att göra ju längre tid tar det

En 360 tar ungeför 10-15 min att Flasha eller uppgradera, och har vi två maskiner innan din blir det ungefär 30-45 min innan din maskin är klar

Vi har för vana att ta våra kunders mobilnummer o skicka ett SMS när era enheter är klara så ni i lugn o ro kan strosa på stan medans

Betalning sker efter modifieringen utförts eller om folk känner för att förskottsbetala i samband med inlämnande så går även det bra.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Registrerade
    Jul 2009
    Respekt
    0
    Okey tack för ett mycket trevligt och bra svar, blir att komma in någon gång nästa vecka

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Bättre att inta loa saker o inte kunna hålla tycker vi
    Trist om småbarn och stora "småbarn" skulle bli besvikna

Har vi lite o göra o rullar tummar tar vi konsollerna på direkten medans ni väntar men det är svårt ibland o svara på kunders frågor om hur det ser ut om de skulle komma in vis 16.00 tiden i förväg om klockan är 13.00
    Ibland brukar jag förtydliga med att om det inte dimper in en busslast skolungdomar med varsin 360 så bör det inte vara någon fara men personligen lovar jag inget så har jag inte lovat förmycket *skratt*

Men generellt om man kommer in innan lunch så om inte halva Sthlm skall modda sina konsoller "Som vid Juletider eller studenttider eller när något nytt superhäftigt spel släpps som alla måste ha (t.ex som GTA IV sist )" finns det stora chanser att man får tillbaka konsollen innan vi stänger och om inte får man hämta den dagen efter
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Registrerade
    Jul 2009
    Respekt
    0
    Var inne i måndags och fick den flashat, får säga att jag är riktigt nöjd med den. Skulle ta en timme sa hon i kassan så jag gick och åt sen fick jag sms att den var klar. Gick och betala och fick tillbaka den flashad. Grymt bra system ni har kommer tipsa om er till alla jag känner ^^

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av Alex92 Visa Inlägg
    Var inne i måndags och fick den flashat, får säga att jag är riktigt nöjd med den. Skulle ta en timme sa hon i kassan så jag gick och åt sen fick jag sms att den var klar. Gick och betala och fick tillbaka den flashad. Grymt bra system ni har kommer tipsa om er till alla jag känner ^^
    Härligt
    Ibland brukar vi ha lite extra o göra efter helger men det brukar lösa sig snabbare ibland när vi har extrapersonal
    / Pendragon

Registrerade
    May 2007
    Respekt
    0
    Hej, jag hade tänkt att flasha om min psxcare köpta 360 till 1.60 firmware, jag köpte boxen hos er för ett år sen, om jag nu visar upp kvitto, kommer ni flasha om den gratis? Om in vad är priset?

Tacksam för ett snabbt svar

Registrerade
    Aug 2009
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av Sampay Visa Inlägg
    Hej, jag hade tänkt att flasha om min psxcare köpta 360 till 1.60 firmware, jag köpte boxen hos er för ett år sen, om jag nu visar upp kvitto, kommer ni flasha om den gratis? Om in vad är priset?

Tacksam för ett snabbt svar
    Vad jag kan se så kommer du inte att få den omflashad gratis utan det kommer att kosta 350:-.

Checka http://www.psxcare.com/section.php?xSec=89 under Uppgradering-sektionen.

Liknande diskussioner

1. M3 ds real, tar lång tid att starta.
    By wallblom in forum Nintendo DS - M3, R4 och G6 Flashkassetter
    Senaste inlägg: 2008-12-20, 22:47
  2. hur lång tid?
    By static in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-09-06, 22:00
  3. Batteri Tid på PSP?
    By Downp in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2008-04-16, 09:50
  4. Hur lång tid för reperation?
    By fue in forum XBOX 360 - Allmänt