Hej jag undrar om man vill komma in med sin box och få den flashad behöver man boka en tid eller är det bara komma in i butiken och lämna in den och betala? Undrar även hur lång tid det tar för dem att flasha den?
Tack på förhand
Hej jag undrar om man vill komma in med sin box och få den flashad behöver man boka en tid eller är det bara komma in i butiken och lämna in den och betala? Undrar även hur lång tid det tar för dem att flasha den?
Tack på förhand
Boka tid tycker vi är onödigt då vi ibland har en del att göra
Vi tillämpar köprincipen där först in går först ut, och ju mer vi har att göra ju längre tid tar det
En 360 tar ungeför 10-15 min att Flasha eller uppgradera, och har vi två maskiner innan din blir det ungefär 30-45 min innan din maskin är klar
Vi har för vana att ta våra kunders mobilnummer o skicka ett SMS när era enheter är klara så ni i lugn o ro kan strosa på stan medans
Betalning sker efter modifieringen utförts eller om folk känner för att förskottsbetala i samband med inlämnande så går även det bra.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Okey tack för ett mycket trevligt och bra svar, blir att komma in någon gång nästa vecka
Bättre att inta loa saker o inte kunna hålla tycker vi
Trist om småbarn och stora "småbarn" skulle bli besvikna
Har vi lite o göra o rullar tummar tar vi konsollerna på direkten medans ni väntar men det är svårt ibland o svara på kunders frågor om hur det ser ut om de skulle komma in vis 16.00 tiden i förväg om klockan är 13.00
Ibland brukar jag förtydliga med att om det inte dimper in en busslast skolungdomar med varsin 360 så bör det inte vara någon fara men personligen lovar jag inget så har jag inte lovat förmycket *skratt*
Men generellt om man kommer in innan lunch så om inte halva Sthlm skall modda sina konsoller "Som vid Juletider eller studenttider eller när något nytt superhäftigt spel släpps som alla måste ha (t.ex som GTA IV sist )" finns det stora chanser att man får tillbaka konsollen innan vi stänger och om inte får man hämta den dagen efter
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Var inne i måndags och fick den flashat, får säga att jag är riktigt nöjd med den. Skulle ta en timme sa hon i kassan så jag gick och åt sen fick jag sms att den var klar. Gick och betala och fick tillbaka den flashad. Grymt bra system ni har kommer tipsa om er till alla jag känner ^^
/ Pendragon
Hej, jag hade tänkt att flasha om min psxcare köpta 360 till 1.60 firmware, jag köpte boxen hos er för ett år sen, om jag nu visar upp kvitto, kommer ni flasha om den gratis? Om in vad är priset?
Tacksam för ett snabbt svar
Vad jag kan se så kommer du inte att få den omflashad gratis utan det kommer att kosta 350:-.
Checka http://www.psxcare.com/section.php?xSec=89 under Uppgradering-sektionen.
Bookmarks