undrar bara om nån vet något, ligger sidan nere, jag har inte fått några varningar om ratio eller nått nämligen, så jag kan inte tro att jag skulle fått foten från siten..
undrar bara om nån vet något, ligger sidan nere, jag har inte fått några varningar om ratio eller nått nämligen, så jag kan inte tro att jag skulle fått foten från siten..
sky funkar för mig iaf! pröva o gå in på deras irc o fråga
funkar fint för mig me
Ni har ingen aning om när man kan bli medlem där. Står att Admin stängt av den funktionen TPB e så seeeegt
Xbox-Sky ligger nere titt som tätt. Men det är inget att oroa sig för. Den kommer oftast igång rätt snabbt (samma dag iaf).
Inte lyckats komma in på drygt 24 timmar nu
"Nätverkslänken avbröts under anslutningsförsöket. Försök igen."
Någon annan med samma problem?
i orchestrate hostile takeovers, what do you think of that?
kommer inte heller in. de är som sagt ett rätt vanligt problem me sky, ligger nere rätt ofta. men bara dem kommer igång tills forza släpps så är jag nöjd!
kommer heller inte in.. har inte gjort de på 2-3 dagar nu....är det någon som vet vad har hänt?? någon mer som kommer inte in??
Läste nånstrans att vissa trode att de höll på att flytta servern eller liknande, hoppas verkligen inte att de lagt ner, oftast så står det ju en förklaring i några dagar att de har lagt ner och varför.
Uppe igen =)
För mig blir det bara att inloggningsfönstret försvinner... Vad är fel?
vet ej, fungerar bra här iaf, iåfs har jag på automatisk inloggning.
Bookmarks